現用ASUS TF201,本來對佢硬解H264表現已非常滿意,
因為佢可以直接播放藍光原盤內無損cut岀黎既影片(如少女時代、KARA 藍光MV等),
連大陸cpu RK3066機播都只係有畫冇聲!
但唯一可惜係硬解唔到MPEG2,不要說高清,
連DVD cut岀黎都硬解唔到,果D日韓高清MV部份係MPEG2既亦無法硬解變慢動作!
不過呢幾日檢查D系統文件時無意中發現,
睇到media_codecs.xml內原來唔知什麼原因將MPEG2解碼禁用/封印左!(授權問題?)
於是試下將佢啟用番!
哈!哈!果然真係即刻硬解到MPEG2!
測試過連日本BS-hi那些過20Mbps碼率的都一樣硬解到完美流暢!
有興趣又有需要播MPEG2影片的朋友可以試下,
方法係:修改System\etc內的media_codecs.xml文件(當然記住要先備份)
修改內容如下:
找到:- <!-- <MediaCodec name="OMX.Nvidia.mpeg2v.decode" type="video/mpeg2" /> -->
複製代碼 修改為:- <MediaCodec name="OMX.Nvidia.mpeg2v.decode" type="video/mpeg2" />
複製代碼 我自己是用TF201,不知其他Tegra 3機型是否相同,
但估計ASUS的應該都是一樣(沒理由單是部TF201禁用吧? )
順便講埋,原來連本地高清數碼廣播錄岀黎既1080i都一樣能夠硬解,
(直接用TotalMedia 3.5錄的)重要岀到埋字幕! |