hkbaby 當前離線
進階會員
未命名.jpg (24.13 KB)
下載次數:47
2013-7-5 22:14
妙月 當前離線
中級會員
今日無那那買左副眼鏡 ,無度數 $1199 , 岩岩係巴士打PSV 討鬼.完全冇暈ge感覺 諗著番工用, 吾知大家有冇 ... hkbaby 發表於 2013-7-5 22:14
TOP
黃肥龍 當前離線
其實...同普通眼鏡有咩唔同? 有冇詳細小小的資料? 黃肥龍 發表於 2013-7-5 23:43
alan11abc 當前離線
初級會員
我照抄-v- ..不過問過代理如果要有度數,要send去美國訂造 最多得600度, 同理鏡片要另外加1700~2500不等: ... hkbaby 發表於 2013-7-5 23:48
THX CHING 好係好, 又幾型 不過用左之後應該會用更多時間對住個MON, 對眼睛未必係好事 ... 黃肥龍 發表於 2013-7-5 23:58
番得工有得吾對住個MON 我都想 ,我果便冇窗, 冇遠境...上面仲要成30支光管 ... hkbaby 發表於 2013-7-6 00:02
zx4213 當前離線
之前試帶過 可能因為度數唔岩我 覺得冇分別 zx4213 發表於 2013-7-6 00:34