99真係無錢升 77自己都試過機亦睇過人影的相 真係好正真係頂唔順忍唔到手了……… ...
blankcat_hk 發表於 2013-7-21 01:31 
我部a77跟左我一年,而家用緊a99都就黎一年
部a77我係連16-50成套賣走的
如果真係超平(<8k),咁都入得過
唔係的話,而你又想過下影相癮,我建議你買nex6或者等多一兩個月睇下新機係點先
始終alpha閃燈轉新腳,同埋呢部機感覺都唔係咁扎實,畫質又爭梗d(高ISO係幾多noise)
仲有支16-50係對焦快,但我又唔覺真係散景好正,想靚係都入Sigma支18-35/1.8 |