想入手sony a77VQ

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

a77 spec一流 有錢seafood痕, 就升啦ching

TOP

部機出了差不多兩年唔知入手後會唔會突然殺出部後斷機種咁我就慘了...
講返部機佢跟機鏡頭1650真係好吸引散 ...
blankcat_hk 發表於 2013-7-21 02:41


有興趣做水魚就入啦

你睇下市面幾小A77就知.................(我用A700都係咁話 完全無意慾升上去)

係想影相就上A99啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

99真係無錢升 77自己都試過機亦睇過人影的相 真係好正真係頂唔順忍唔到手了……… ...
blankcat_hk 發表於 2013-7-21 01:31


我部a77跟左我一年,而家用緊a99都就黎一年
部a77我係連16-50成套賣走的
如果真係超平(<8k),咁都入得過
唔係的話,而你又想過下影相癮,我建議你買nex6或者等多一兩個月睇下新機係點先
始終alpha閃燈轉新腳,同埋呢部機感覺都唔係咁扎實,畫質又爭梗d(高ISO係幾多noise)
仲有支16-50係對焦快,但我又唔覺真係散景好正,想靚係都入Sigma支18-35/1.8

TOP

如果已有A57,買支大光圈鏡算啦。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

a77咁高解像度比nikon咁既廢機高好多blankcat_hk 發表於 2013-7-21 13:41

睇黎二千四百萬像素既Nikon D3200, D5200, D7100, D600同埋三千六百萬像素既D800都唔係好適合師兄。
既然心意已決就上A77啦,等開箱

TOP

上堂話 Sigma屬於雜廠唔支援di 上次有ching介紹買左支龍仔272e已經中招
影到一邊影相一邊講粗口 全世界 ...
blankcat_hk 發表於 2013-7-21 15:41



   
支90微色淡係你唔識影 同埋咩叫DI?
你覺得SONY D STAFF會叫你買副廠咩? 唔好傻啦~
攝錄好等於影相好? 咩LOGIC?
A77像素高 NOISE唔好 仲要對焦唔夠準............

當然~~~你要做水魚我都無野講
想買就買啦~~~

PS 我用緊NEX3N同A700 (無其他品牌相機都係咁講)

TOP