開機問題(火牛有事定底板)

本帖最後由 winsel 於 2013-8-13 02:24 編輯

本身用緊部機係Q9770
配ASUS Maximus 2 Formula
4GB ddr2 1066 RAM
5隻1T WD BLACK HDD
INNO3d GTX470 display card
部機無再博其他要食電既USB 野 (好似手制, USB HUBS等...)
火牛用CORSAIR AX850

一直用開都無事, 近呢個星期出現一嚴重問題, 就係關機後(過幾小時), 再按POWER 制, 部機唔識開!
以前唔會有呢個問題。
試過有時要打大制, 關左火牛開關, 一陣再開, 然後再接機箱前POWER 制先著到。
有時關左火牛大制, 一開番火牛大制, 部機就自己著....(未按POWER 制)
最嚴重試過一次, 關左火牛制, 再開番火牛制, 按機箱前的主機開關, 部機都開唔到。

試過拆左火牛出黎, 用火牛測試器, 博住24PIN 火牛插同埋8PIN +12V CPU, 隻火牛自己又識著...
跟住將隻牛博番底板, 部機又著得番...

但而家問題係, 我用唔到WOL, 因為REMOTE 開機唔到, 因為部機唔識自己著. (早幾星期前是可以的)

我想問下各師兄弟, 我部機邊部分有問題? 火牛? 定底板呢?
謝謝

救命呀, 有無CHING 幫到我呢
謝謝

TOP

我部舊機都有呢個問題
火牛放新機正常~
所以我係底板問題

但舊機我用風筒吹熱去就著到

TOP

好大機會係火牛問題

TOP

CORSAIR AX850 有唔不少 C-HING 都有相同問題(一模一樣) ,
去代理換火牛吧 !

申報 : 本有一隻正在使用中,so far so good la,
不過相同問題好像是遲早都會發生

TOP

其實以我配置, 有無必要升級做AX1200 呢?

TOP

No la
不過自己可以計計,作為參考
http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

TOP

本帖最後由 bihari 於 2013-8-15 23:05 編輯

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=#pid30292998

留意紅色字
又一中伏兄弟牛  
小弟已張ching案例列入中伏過案

TOP

回復 1# winsel
ching 隻牛用咗幾多年?

TOP

回復 9# GoodDaddy

接近3年, 但唔係24小時不停開, 平均一日開3-4小時

TOP