本帖最後由 winsel 於 2013-8-13 02:24 編輯
本身用緊部機係Q9770
配ASUS Maximus 2 Formula
4GB ddr2 1066 RAM
5隻1T WD BLACK HDD
INNO3d GTX470 display card
部機無再博其他要食電既USB 野 (好似手制, USB HUBS等...)
火牛用CORSAIR AX850
一直用開都無事, 近呢個星期出現一嚴重問題, 就係關機後(過幾小時), 再按POWER 制, 部機唔識開!
以前唔會有呢個問題。
試過有時要打大制, 關左火牛開關, 一陣再開, 然後再接機箱前POWER 制先著到。
有時關左火牛大制, 一開番火牛大制, 部機就自己著....(未按POWER 制)
最嚴重試過一次, 關左火牛制, 再開番火牛制, 按機箱前的主機開關, 部機都開唔到。
試過拆左火牛出黎, 用火牛測試器, 博住24PIN 火牛插同埋8PIN +12V CPU, 隻火牛自己又識著...
跟住將隻牛博番底板, 部機又著得番...
但而家問題係, 我用唔到WOL, 因為REMOTE 開機唔到, 因為部機唔識自己著. (早幾星期前是可以的)
我想問下各師兄弟, 我部機邊部分有問題? 火牛? 定底板呢?
謝謝 |