電腦節驚見: 寧生敗家子,莫生蠢鈍兒!

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20130823/51666756

排通宵, 為慳兩三百買部過時遊戲機, 上埋鏡又唔問記者攞番上鏡費,睇佢個look似自用多過放售, 咁就俾日本仔昆咗千幾蚊, 做洗碗都$40/hour以上, 老老實實去洗通宵碗慳得仲多。 做佢父母還有什麽面子?

只能說: 寧生敗家子,莫生蠢鈍兒!

人各有志..

TOP

有些事情千萬別用多少錢來衡量~

TOP

呢個例子唔算太過份
最記得多年前有人用成萬蚊買特別版“他媽哥池”
養無得比你食的電子雞仔

TOP

psv 都唔算過時啦
如果用果個特價買psp 就真係

TOP

你細時無on9過??????你出post無$$收喎,出黎做乜

TOP

回復 6# Summer

本末倒置
(完).



p.s. ching看來是崩口人忌崩口碗, 連粗口都用埋, 理應不受歡迎,請不要回文, 以免ching遭處分.

TOP

可能佢就係要博上鏡呢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我睇完完全唔覺得有問題,,,
最少人地買野係平左WOR...有幾蠢呀?

TOP