[開箱]CREATIVE Sound Blaster Recon3D Omega

本帖最後由 grxgr 於 2013-9-13 11:58 編輯

前日入手的CREATIVE Sound Blaster Recon3D Omega
遲來的開箱

事源家中的藍芽JABRA HALO 1.0被接藍芽搞到壞了以後,狠下心腸買個貴野GAMING耳機來打FF14
事先聲明,本人並非金耳,只能以凡人的感覺來表達,所以深入的問題可能無法評論

先來一下盒照
20130910_203902.jpg
拆開
20130910_204013.jpg
其配件
20130910_204137.jpg

由於是早已1年多至2年前的產品,係MK無法直接於一般店面DISPLAY度搵到
好彩有個熱心老闆幫手,唔洗左搵右搵(其實都行左幾層><)
相中呢件HEADSET既原因是貪方便跟無線
佢內附USB外置音效咭,方便我不用在機後插,本身內置的SOUND CARD就插住喇叭毋須交替插
加上,呢隻USB音效咭仲可以用係PS3,XBOX360上,真係一物多用,以!(%)買入,若能無事無幹的話,都算值回票價

無線方面
盒面上沒有注明電池的續航性,但看評測指能用十個小時
暫時我因工作關係沒能連續使用這個程度
目前最長只能測試5小時依然無損電力
而且,即使無電,仍可連接USB充電使用

配戴方面
造型上其實沒甚麼特別,同一般headset相差無幾
我沒用過其他gaming headset,無法對比性地評論
配戴上算舒適,但有點兒重的感覺
而且,我發現連續使用一陣子使耳朵出汗,這兩天太熱的關係吧,冬天會好一些

入正題,音質方面
這headset稱有4核,其實我也不明所意
只知這是2.0的(還是2.1?),能模擬7.1聲道
BASS是及不上喇叭的重
在前後左右方面是能夠模擬出來,但空間感略感不足,畢竟只是頭戴式,無法實現真實的7個喇叭

遊戲
玩FF14時,聽到周邊的SE音效真是相當的分明
距離感分明,經RECON3D USB音效咭有THX模式跟SCOUT模式(for fps用)切換,切換成SCOUT模式SE音效明顯偏重,即大家所謂聽到明顯腳步聲

聽歌
本來就是2.0的設置,聽歌加上有thx pro的軟件加成,聽歌多了一種清脆感(其實有點像改了EQ的感覺)
聽歌的感覺是略偏向監聽式,樂器人聲前後都分明,音質不錯,高中低是高級,但高級再細分我就唔識><

總結:
優點
多用途,打機佳品,PS3/XBOX360/PC三用,無線,可聽歌
咪可以變聲wwwwwwwwwww

缺點:
戴耐左唔舒服,因為出汗,唔知其他頭戴式是否一樣
個咪同FD用SKYPE,聽說無咁清,有種混濁感覺,相比我用MICROSOT既眼仔咪,就同真人原聲一樣

TOP


不過我覺得會太大舊...
SKYPE 個MIC到可以SET到..去返控制台->聲音果到

TOP

不過我覺得會太大舊...
SKYPE 個MIC到可以SET到..去返控制台->聲音果到
benng1hk 發表於 2013-9-13 19:26


I KNOW~不過得物可用時都用住耳機個咪先~有時間再試下可否微調下個音質

TOP

佢係內置EXT. SOUND CARD 定原用你自己果個?

TOP

佢係內置EXT. SOUND CARD 定原用你自己果個?
benng1hk 發表於 2013-9-13 19:42


當然係用USB外置佢個個

TOP

回復 6# grxgr


    咁咪好大舊野插住個USB位0.0

TOP

回復 7# benng1hk

係,當多多隻MOUSE隻咁

TOP

正野...終於有人開箱....

TOP

回復 8# grxgr


咁你就好啦...聽歌打機多隻MOUSE用

TOP