5s黃mon

有冇CHING部機都奶左野黃MON
我已經去APPLE度換過兩部,兩部都係黃
係咪呢一批貨都係有問題???

暖MON係正常

TOP

暖MON係正常
冷 發表於 2013-10-14 03:56



    但係我攞去同apple store既機對比過係黃d 唔通係我心理作用?

TOP

用用下會白

TOP

用用下會白
wing1234 發表於 2013-10-14 08:03 AM


YES…用用下的確會白左…特別係右邊機有cpu發熱興住…

btw…白mon真係睇手神…
前後4部機…
第1部:半黃不白
第2部:明顯黃
第3部:明顯比第2部更黃
第4部:超白

TOP

用用下會白
wing1234 發表於 2013-10-14 08:03



    咁長開1輪會唔會好d?

TOP

咁長開1輪會唔會好d?
神奇小冰冰 發表於 2013-10-14 09:15



    我部一開盒就白,所以唔知

TOP

我部一開盒就白,所以唔知
wing1234 發表於 2013-10-14 10:49



    O..
我呢個比iPad 小量黃...

TOP

咁講法趁未過14日都係去換多兩部試下

TOP

本帖最後由 fknine 於 2013-10-14 13:21 編輯

用耐左會白好大程度上只係用耐左自己睇慣左
當年4s我就係信左"用耐左會白", 結果用左年幾依然係黃,無白過
5用左十幾日,又係依然黃,最後退貨
最近買左2部5c,一黃一白,好彩黃個部都唔算太黃

TOP