[開箱] MAX Keyboard X9 紅軸微開箱

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

先前係到諗左好耐,到底買K70 / Max Keyboard呢?!

最後都係買左Max Keyboard, 原因係諗諗下都係唔太鐘意K70右上角既design (音量 + Media key)

題外話 : 其實琴日睇睇下係先買KBT RACE , 因為鐘意佢夠細個+靚,岩哂我要求,可惜琴日夜晚1點幾問SIR , sir都話冇貨

岩岩去 Sir 到買,好多謝SIR 既講解 最後買左紅軸白燈帶返屋企

紅宙的確係幾岩我用,茶軸又太輕,黑軸又太冇感覺 , 青軸又太嘈 ( 但其實我都接受到,但岩岩好MAX KEYBOARD係冇青軸) , 所以就買左紅軸喇



(下面果隻係上個月買既垃圾Elephant)



兩本guideline



(對唔住好似唔太清,但我影個usb係渡金姐)



見到真身喇



第一段光



第二段光



第三段光

另外仲有呼吸燈 , 但我唔upload上黎喇!



紅軸,正呀




Keyboard既右上角有兩個USB 2.0 插頭, 一個FOR MIC既插頭,一個for Headphone既插頭



右上角,最左邊係NUMBER LOCK , 中間係CAP LOCK , 最右係GAME MODE ( 著左就disable window鍵)



著燈之後



F1~F6 既media鍵 ( 要配合FN鍵用)



呢個鍵盤真係冇後悔買 , 個質地真係唔錯, 紅軸又爽 ( 佢個質地係類似膚面,但又唔係)

另外,我買白光就因為遲下玩下TAOBAO 變燈色既套

塊mousepad係飛燕???
好唔好用

TOP

塊mousepad係飛燕???
好唔好用
edison21 發表於 2013-11-3 01:26



    好用,好順滑

TOP

恭喜CHING~~

TOP

最後揀MAX, 無推介錯呢?

TOP

最後揀MAX, 無推介錯呢?
raisin 發表於 2013-11-3 02:39



    唔錯唔錯,個手感真係好好同埋自燈真係好靚

  另外,本來買K70但唔買既原因係右上角既design我唔太鐘意, 手感應該係MAX好D
  同埋我覺得K70好似好大舊 , 好誇張 , 但魔鬼sir話K70係薄邊既設計,應該會比MAX細小小
  但我都係覺得太誇張,所以買MAX

第一次用機械Keyboard , 下次race2 出左應該會買隻青軸黎玩下

TOP

呢隻做入手真係唔錯
我第一次都係買呢隻紅軸紅燈

TOP

呢隻做入手真係唔錯
我第一次都係買呢隻紅軸紅燈
JayHon 發表於 2013-11-3 11:28



  應該有排用 ,,,,


不過等KBT Race 2 出左,就會買隻青軸返黎玩下

TOP

回復 1# cissylove121


Ching 如果你買變燈色既套一起買share運費:)

TOP

MAX X9
我同ching一樣都係k70 x9 二選一
雖然k70 d燈正,但x9 個design實而不華
所以買左x9 茶 紫燈

TOP