http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
先前係到諗左好耐,到底買K70 / Max Keyboard呢?!
最後都係買左Max Keyboard, 原因係諗諗下都係唔太鐘意K70右上角既design (音量 + Media key)
題外話 : 其實琴日睇睇下係先買KBT RACE , 因為鐘意佢夠細個+靚,岩哂我要求,可惜琴日夜晚1點幾問 SIR , sir都話冇貨
岩岩去 Sir 到買,好多謝 SIR 既講解 最後買左紅軸白燈帶返屋企
紅宙的確係幾岩我用,茶軸又太輕,黑軸又太冇感覺 , 青軸又太嘈 ( 但其實我都接受到,但岩岩好MAX KEYBOARD係冇青軸) , 所以就買左紅軸喇

(下面果隻係上個月買既垃圾Elephant )

兩本guideline

(對唔住好似唔太清,但我影個usb係渡金姐)

見到真身喇

第一段光

第二段光

第三段光
另外仲有呼吸燈 , 但我唔upload上黎喇!

紅軸,正呀

Keyboard既右上角有兩個USB 2.0 插頭, 一個FOR MIC既插頭,一個for Headphone既插頭

右上角,最左邊係NUMBER LOCK , 中間係CAP LOCK , 最右係GAME MODE ( 著左就disable window鍵)

著燈之後

F1~F6 既media鍵 ( 要配合FN鍵用)
呢個鍵盤真係冇後悔買 , 個質地真係唔錯, 紅軸又爽 ( 佢個質地係類似膚面,但又唔係)
另外,我買白光就因為遲下玩下TAOBAO 變燈色既套 |