[中央處理器] AMD Phenom II 960T BE AM3 可開6 Finish:14-11-2013 2300

本帖最後由 gustlee 於 2013-11-9 11:54 編輯

1. 所有物品2日私保 (不包人為破壞)
2. 因本人工作關係, 所有物品只能在馬鞍山馬鐵站附近交收,時間需要商議
3. 所有物品開機進入BIOS+Windows測試, 全部正常

------------------------------------------------------------------------------
Item 1: AMD Phenom II x4 960T BE (可以開核變成AMD Phenom II x6, 可以用1.375V開6超上3.8GHz)



Start: $0
Each Bid: $5
No Eat

參考: http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1917956

本帖最後由 kiingb 於 2013-11-9 11:53 編輯

Item 1:300
係be 嗎?
(冇end 日子既)

TOP

回復 2# kiingb

岩岩睇漏打少左

係BE版, 可以自己SET Ratio

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 2# kiingb

仲有你個POST改過..出價無效的

TOP

Item 1:300

出過

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kiingb 於 2013-11-10 13:20 編輯

取消出價

TOP

取消出價
本帖最後由 kiingb 於 2013-11-10 13:20 編輯
kiingb 發表於 9-11-2013 14:53


回帖後改帖(賣家除外)
-50

TOP

Item 1:300
係be 嗎?
(冇end 日子既)
本帖最後由 kiingb 於 2013-11-9 11:53 編輯
kiingb 發表於 9-11-2013 11:48


回帖後改帖(賣家除外)
-50

TOP