[測試] Pentax WG-3 GPS人生中的第一部三防機 (二部曲) - Updated

本帖最後由 pc1668 於 2013-11-24 16:23 編輯

街頭snapshot, 手持, 冇任何'汁'相 (除了縮圖, 12MP --- > 0.4MP)

覺得幾cute, 笨仔啲微距都可以一用. 佢只係DC仔 , 請不要同大機比


蝴蝶 (普通微距)






假裝死了的蟲蟲, 其實勁生猛 (普通微距)





大頭 (近乎超微距)

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我地部 WG 系個 1cm 微距真係堅嫁, 仲要有排 LED 白光燈做照明, 一定夠光!   ...
QE3 發表於 2013-11-17 21:32


係架係架, 1cm 微距(+LED白光燈)真係堅過石堅.  我嗰張未到喱個level, 下一步upload張真正1cm 微距

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

題外話,不同DC 有不同型號鋰電,真有時好易中伏。如買NP60 結果買錯CNP 60 ,CASIO 個CNP 60 是同NP60 不同。結果買錯了。
現在買PENTAX 分三個不同期﹐PENTAX 本身自己、HOYA 期,同現在的RIOCH 期。由於HOYA 期好短。HOYA PENTAX 算唔算稀罕呢?

TOP

題外話,不同DC 有不同型號鋰電,真有時好易中伏。如買NP60 結果買錯CNP 60 ,CASIO 個CNP 60 是同NP60 不 ...
lv123 發表於 2013-11-18 00:47


呢部係我首部笨仔, 唔知道佢個歷史咁複雜喎

TOP

街頭snapshot, 手持, 冇任何'汁'相 (除了縮圖, 12MP --- > 0.4MP)

覺得幾cute, 笨仔啲微距都可以一用(普通 ...
pc1668 發表於 2013-11-17 21:06


做乜偷影碟

TOP

題外話,不同DC 有不同型號鋰電,真有時好易中伏。如買NP60 結果買錯CNP 60 ,CASIO 個CNP 60 是同NP60 不 ...
lv123 發表於 2013-11-18 00:47


你又真係唸得太多

TOP

做乜偷影碟
mad scientist 發表於 2013-11-18 16:58


見佢企定定係度, 行到埋去, 都硬係唔走, 咪影佢囉

下一步整張1cm微距, 不過要睇緣份

TOP

引頸以待!
QE3 發表於 2013-11-17 21:47


一樓 updated

TOP