[開箱] Fostex HP-A8 DAC

本帖最後由 mig33 於 2013-11-25 10:26 編輯

Well, finally I got this one from Osaka, cheers...
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

Internal photo
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

睇落部機用料和佈局都好好 , 應該聲底都唔錯 ....... enjoy

TOP

Burn innnnnng

TOP

嘩, 真是流晒口水!!  請問師兄用什麼火牛?  有好介紹嗎?  日本110V 真的令人好傷腦筋......

TOP

自己打開個蓋轉返230V就得啦

嘩, 真是流晒口水!!  請問師兄用什麼火牛?  有好介紹嗎?  日本110V 真的令人好傷腦筋...... ...
andrew225 發表於 2013-11-23 00:17

TOP

回復 6# kc2wong

真的嗎?  竟然有如此神技!!

TOP

sure啦
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=3
兩個月前我去日本都想買,不過自己唔玩headphone,加上冇SACD source,所以最後都放棄

回復  kc2wong

真的嗎?  竟然有如此神技!!
andrew225 發表於 2013-11-23 00:23

TOP

nice, HP-A8C 係咪即係 HP-A8?
ching去旅行帶埋HD650

TOP

本帖最後由 mikemikemike 於 2013-11-23 11:55 編輯

請問師兄是寄倉定手提上飛機帶過來,是否在大阪買,
大阪那裏有售,幾錢,謝謝!

TOP