MOSTA 10.8V 鋰電充電鑽

本帖最後由 dcc2000 於 2013-12-17 02:20 編輯

好多ching話MOSTA嘅充電鑽容易打柴, LT10BH2用料其實唔錯, 個摩打同BOSCH, MAKITA一樣,用Mabuchi RS550VC, 個索頭係Jacobs嘅200 series, 機身入面做工都唔錯。

睇落用料唔差, 唔明點解好多人講MOSTA唔掂, MOSTA 10.8V電鑽有好多個款, 用料唔一樣嘅。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

電池就差咗D, 原配電池用大陸芯LS(力神), 有一粒已打柴, 依家換咗三粒SANYO 1.5Ah
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

個叉機同BOSCH其實一樣。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

巧清楚,巧勁呀。。。。C Hing

TOP

感謝拆野研究

TOP

係未都接近6舊水?
ching莫怪我多口,如果真係要6舊,我寧可比多少少買"紅m"或"波珠"了!

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2013-12-17 11:04 編輯
係未都接近6舊水?
ching莫怪我多口,如果真係要6舊,我寧可比多少少買"紅m"或"波珠"了! ...
tsehung 發表於 2013-12-17 04:29

如要6舊水, 肯定買紅M或者BOSCH啦。

因為原裝電用大陸電芯, 冇要。淨要電鑽同叉機 , 膠盒或者布袋都唔要。

兩舊BOSCH電喺jabawack ching post 呢間買, 相裏面果舊原裝打柴電係個friend攞嚟换電芯。
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... amp;highlight=mosta
呢款BOSCH代用電用SAMSUNG電芯

電鑽, 叉機, 兩舊電, 咁樣加埋晒,350蚊人仔。

TOP

部叉機都好雞下。

大陸 無牌子 cap 行400V 有D危

TOP

部叉機都好雞下。

大陸 無牌子 cap 行400V 有D危
NOPSS 發表於 2013-12-17 09:45


部叉機D料一般般啦, 幾粒cap當然唔會用一線大廠, 不過ChengX D cap都唔算係無牌子山寨, 兩粒47uf/200V串聯, 有NTC, Fuse, 同Varistor, 唔太危, 唔放心咪換晒幾粒cap囉。

原裝BOSCH部叉機D cap用CapXon, 都唔算係一線大牌子, 整體做工比MOSTA好少少咁啦。


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復 1# dcc2000

多謝分享  

TOP