紫楓鈴 當前離線
進階會員
monsterz 當前離線
TOP
raisin 當前離線
特級會員
恭喜 白無刻 monsterz 發表於 2014-1-16 15:22
唔係好識分, MKC定係韓國嘢? 白無刻唔錯~ 又或者白粉二色 raisin 發表於 2014-1-16 15:27
咁複雜既野我吾識 搵AR SIR 買架ga 白粉二色係邊一隻? IKBC /SP ? 紫楓鈴 發表於 16-1-2014 16:09
我心目中都係無刻.. 但放係公司用怕用吾慣 紫楓鈴 發表於 2014-1-16 16:06
講個襯色啫 你鍾意白粉咪幫你搵下邊隻好囉 raisin 發表於 2014-1-16 16:10
我仲未有心水點配色 .. 偏向想搵PBT 無刻/側刻 你隻Dolch 攪掂未 ... 紫楓鈴 發表於 16-1-2014 16:22
公司先啱用無刻啊 monsterz 發表於 2014-1-16 16:19