[鍵盤] 公司新朋友




下一步諗下配咩鍵帽 ……
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

恭喜

白無刻

TOP

唔係好識分, MKC定係韓國嘢?
白無刻唔錯~ 又或者白粉二色

TOP

恭喜

白無刻
monsterz 發表於 2014-1-16 15:22


我心目中都係無刻..
但放係公司用怕用吾慣

TOP

本帖最後由 紫楓鈴 於 2014-1-16 16:11 編輯
唔係好識分, MKC定係韓國嘢?
白無刻唔錯~ 又或者白粉二色
raisin 發表於 2014-1-16 15:27


咁複雜既野我吾識
搵AR SIR  買架JA

白粉二色係邊一隻? IKBC /SP ?

TOP

咁複雜既野我吾識
搵AR SIR  買架ga

白粉二色係邊一隻? IKBC /SP ?
紫楓鈴 發表於 16-1-2014 16:09


講個襯色啫 你鍾意白粉咪幫你搵下邊隻好囉

TOP

我心目中都係無刻..
但放係公司用怕用吾慣
紫楓鈴 發表於 2014-1-16 16:06



    公司先啱用無刻啊

TOP

講個襯色啫 你鍾意白粉咪幫你搵下邊隻好囉
raisin 發表於 2014-1-16 16:10


我仲未有心水點配色 ..  偏向想搵PBT  無刻/側刻

你隻Dolch 攪掂未

TOP

我仲未有心水點配色 ..  偏向想搵PBT  無刻/側刻

你隻Dolch 攪掂未   ...
紫楓鈴 發表於 16-1-2014 16:22


最近有D失預算, 遲D先

TOP

公司先啱用無刻啊
monsterz 發表於 2014-1-16 16:19


會嗎…

TOP