[電腦組合] 執迷不悔 . A10-7850K ITX

本帖最後由 Chick 於 2014-2-15 09:50 編輯

"i5價錢,i3級數"
"Pentium + R7-250"贏9條街
"搵笨!AMD死忠fans先會買"
.......................

小弟認同以上評論,不過衰固執,死都要完成部ITX機仔。
而且小弟愚昧,唔識用口砌,只識落手亂咁砌。
P1.JPG

P2.JPG

P3.JPG

APU:A10-7850K
MB:Gigabyte F2A88XN-WiFi
RAM:AMD Performance Edition 2133CL10-11-10-30 2x4GB
HDD:Samsung 840 Evo + 2.5" 5400rpm HDD
PSU:Seasonic 250W 80+
HS: Scythe Big Shuriken 2B

關於塊板:
1. 舊版BIOS未support FM2+ APU會開唔到機,如果冇FM2 APU,請去老聯update。
2. 個APU socket竟然斜咗,裝大HS會好明顯,但未發現任何問題。
P4.JPG

測試工具:
AMD又再玩製冷,UEFI同軟件都報錯溫度
各個core嘅運作時脈以Coretemp為準。
以HWmonitor讀取Vcore,再用GPU嘅溫度按以前玩APU嘅自訂公式推算出合理溫度(T/1.5 + 32)。
山寨watt meter乙隻
P5.JPG

首先嚟大家最有興趣嘅configurable TDP,要用最新beta BIOS(F4a)。
P6.jpg
再加一組失敗嘅OC(1.4v, base 4.0GHz, turbo 4.5GHz)作參考。
P7.jpg

我有D頭暈,請師兄們自行分析
CPU似乎唔好超,iGPU又如何?
   clock     3DM11
    720       P2440
    750       P2444
    800       P2593
    850       P2653
    900       P2701
  1000       P2739
P8.jpg

待續.......
祝各位HKEPC師兄 新春大吉 身體健康 萬事如意  

--------------------------------------------------------------------
14/2 update

唔加壓,可以穩定行CPU 4.2GHz(未去盡),GPU 1000MHz(幾乎盡),最重要係溫度功耗冇咩昇高。
改Turbo 4.2GHz之後,跑wPrime可以去盡4.2GHz,真係唔明Turbo嘅原理
WP2.jpg

經過人肉測溫機同FM1嘅校正,以上所有溫度全減3c。

多謝lcska02nkc師兄比like

---------------------------------------------------------------------
15/2 update

新BIOS F4b,loadline calibration = low,OC再試 (4.2GHZ + 1000MHz)
CPU溫度計算:HWmonitor嘅GPU temp,T/1.5 +29c為準(APU嘅CPU temp=GPU temp)。
Noname.jpg
另外又試咗Furmark,CPU自動鎖定3GHz,max Vcore 1.092v,power~105w,30min後溫度讀數嚴重出錯 用手試heatsink超過50c,今日室溫只有15c,如果夏天core有可能過75c,請善用cTDP功能。

電腦野, 最緊要好玩~~~~
感謝分享~~ 支持~~

TOP

似乎塊主機板好有問題
itx用a10真係強大, 但matx都係等AMD出無GPU的athlonII版, 再配張7850算啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

what case黎???

TOP

點解之前有人話A10-7850K 係好熱,用黎做itx 會好似暖爐咁...

TOP

"i5價錢,i3級數"
"Pentium + R7-250"贏9條街
"搵笨!AMD死忠fans先會買"
.... ...
Chick 發表於 2014-2-6 16:39

樓主用咩機箱, 幾型仔喎!

TOP

恭喜ching新年新玩具請問amd對ram係邊處仲有得賣

TOP

AMD Performance Edition 2133 ?!
香港有得賣??

TOP

點解之前有人話A10-7850K 係好熱,用黎做itx 會好似暖爐咁...
onwest 發表於 6-2-2014 04:51 PM


你睇下樓主個 result 先
Stock 95W Full load => 69C

TOP