打印細小零件問題

本帖最後由 Super169 於 2014-2-8 15:48 編輯

幫朋友整緊 D 小零件, 有部份畫左出黎試印, 印極都唔掂.

20140208-01.jpg
基本呎吋:
- Part 1: 軸 直徑 3mm, 高 7mm
20140208-02.jpg

- Part 2: 外柱直徑 6mm, 厚 0.5mm (即內壁 5mm), 高 5mm (頂厚 1mm)
20140208-03.jpg

Part 1 套入 Part 2 後, 應可作 180 度轉動.
20140208-04.jpg

本來預左呎吋上有少少差距, 用砂紙磨下都得.  但係家陣連條3mm柱都唔係太好.  part 1 個 窿預左印完再鑽番好佢.

唔知大家有無試過印咁細件既野, 我次次印出黎, D 膠都痴爛左 D, 特別係 part 2.
唔知閃豬印呢個 size 既野得唔得.

剛剛發現可能我部機有 D 問題, 但唔知影響有幾大.

STL 同埋個 SolidWorks 既 source 已經放左去 呢度: http://www.thingiverse.com/thing:244888

唔知有無 ching 可以幫忙試印一下, 你部機可唔可以印到呢個 size 既零件, 組合有無問題, 中間支軸可唔可以 180 度轉動.

TOP

回復 2# Super169

我暫時最細都係打到20mm X 20mm X 20mm 的立方體, 幫你唔到住

TOP

尺寸太小好難印,印到都受唔到力

TOP

尺寸太小好難印,印到都受唔到力
mming1106 發表於 2014-2-9 17:49



其實佢唔需要點受力, 只係一D好簡單既零件.
其實我用 2x 都印到出黎 (問題係家陣一節節, 應該唔關事).
我地試過 2x 時既硬度可以接受, 都唔易爛了.
問題係 1x 時, 唔知得唔得.  但係我部機用 1x 時, 印第二層時會捲番起第一層既膠, 之後就衰哂.
唔知係咪因為大細, 剛噴完出黎就在上層轉圈.  而且個圈太細, 有時 D 膠拉左直線而唔係圈.

不過, 我都會努力幫佢試下部閃豬有無可能做出 1x 既版本.   家陣先要攪掂每層既大細唔同, 變左一節節既怪問題....

TOP

係難印d,但都印到~
20140209_223053_調整大小.jpg
20140209_224022_調整大小.jpg

TOP

係難印d,但都印到~
mming1106 發表於 2014-2-9 22:46



唔該哂 ching, 1:1 都印到出黎, 我印 2x 時支軸都插唔番入去 (因為變左一節節).
睇黎我真係要慢慢 tune 番好部機至得.

TOP

回復 6# mming1106

Ching用左幾度?

TOP

回復 8# perthchan


    185/熱床50

TOP

回復  perthchan


    185/熱床50
mming1106 發表於 2014-2-10 00:35



PLA?

TOP