尺寸太小好難印,印到都受唔到力
mming1106 發表於 2014-2-9 17:49 
其實佢唔需要點受力, 只係一D好簡單既零件.
其實我用 2x 都印到出黎 (問題係家陣一節節, 應該唔關事).
我地試過 2x 時既硬度可以接受, 都唔易爛了.
問題係 1x 時, 唔知得唔得. 但係我部機用 1x 時, 印第二層時會捲番起第一層既膠, 之後就衰哂.
唔知係咪因為大細, 剛噴完出黎就在上層轉圈. 而且個圈太細, 有時 D 膠拉左直線而唔係圈.
不過, 我都會努力幫佢試下部閃豬有無可能做出 1x 既版本. 家陣先要攪掂每層既大細唔同, 變左一節節既怪問題.... |