AUNE T1 24bit tube膽DAC 開箱文

本帖最後由 NOPSS 於 2014-3-7 21:10 編輯

朋友一個月前 借了我一台玩具

讓我玩弄一下, 正好打開, 膽耳擴? What

即刻送左去給 ihs1024試下先,接著來來回回才回到我手邊

所以才有這一篇開箱文 (版主不是日日打 CC GC Line ranger P&D ....)



說明要開箱,當然要有箱啦!



包裝,以國產來說,可以給一個精品的級別, 膽很安全的放在入面



金屬的 CASE, 這台膽DAC的電壓很底的 15-0-15 AC, 不過,廠方也加入了膠的保護罩給膽用。下圖





原廠送了 RCA 保護套, 也有 Switching 製, 用外置 RCA bypass USB dac 模組 改做一台前級或耳擴也行



膽是俄產 6922EH 太約值 $140 不送國產膽是很surprice,但聽Forum 人說,用JJ 6922 更好



火牛安裝圖


最失敗的地方, 這台機可以調耳機阻抗
但入面說明書無講,可能這台不小心抽起了。

聲音:

耳擴部份 :設計和 MD-10 DAC 差不多,都是一粒 Opamp 配幾支 FET管,你當送的就好了。
推入耳應該還可以, 人聲應該也不錯,但推力就不要太大期待吧

DAC部份: 跟同廠的 HIFIDIY 1794 升頻膽DAc 聲底好像,我那台過是 花了 5,000元成本魔改的。

人聲不錯,中高頻可入耳
低頻/低音:比較亂同弱

想要暖聲的朋友應該會幾BUY下

估計同 貼片 BB OPA2134 HP LP 能力不夠有關 (1粒30幾元的 Opamp 已交足貨仔)

版主就入左幾粒 AD8599 看下會吾會出手啦 XD

技術文章可參考

http://forbidian.pixnet.net/blog ... F%E7%A9%BA%E7%AE%A1
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

期待中....

TOP

一個出了一年有多的產品,還有開箱文,版主的朋友的確不簡單!

TOP

樣就幾正,但得一粒蛋夠味嗎

TOP

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=37087950715

有人試過呢部嗎.????

唔知邊部WIN呢....求N大開箱

TOP

早几日我條癮又起~今次想試下胆機, 又係搵到呢部~
但計返都成千蚊~
最后又係不了了之~

TOP

哈哈…這台近期有代理做啊嘛…

版主出手當然身先士卒,去試下有無伏先

看落用料是幾好…起碼HIFIDIY的出品特別耐用…調聲就………

可以講:永遠差DD 次次出品都可以給人MOD改…真心希望他地賣貴D 一步到位

不過;當日試呢台機…幾位網友一起講…千元貨仔…CP 已全WIN.....

TOP

依期真系大做,唔單只幾大電腦網站有報導,連報紙都有寫T1,不過好多資料都錯左。

T1最大問題,就真係耳擴部分,明明都用了胆,偏要再用5532做放大!
冇力度再加上慢,聽下聽下你會想
不過lineout 真係唔差。

TOP

回復 7# NOPSS

千頭貨仔, 我耳仔收貨架....
換埋JJ胆, 部野應該會升呢...

加埋胆都好過買隔離forum推到上火星, 幾千蚊DAC...

TOP

回復 8# Jacques

佢份耳擴都係算吧啦, 我插HD800聽左幾秒就炆番出來...

TOP