紅白機搬家了^_^已起貨(已加相#202)

本帖最後由 pochaccoandxo 於 2014-8-20 21:40 編輯

暫定5月1日起貨

遲左幾日

1.jpg
DSC_0125.JPG
2.jpg
3.jpg


搬去邊?

TOP

有冇相睇下先?

TOP

細屋搬大屋

TOP

細屋搬大屋
raymond1688 發表於 2014-4-29 07:59



   

TOP

暫定5月1日起貨
pochaccoandxo 發表於 2014-4-29 06:58


利害

TOP

利害
fatdumm 發表於 2014-4-29 09:47


師兄幾時起貨呀?

TOP

回覆 6# fatdumm


    你估好似你咁咩

TOP

師兄幾時起貨呀?
raymond1688 發表於 2014-4-29 10:14


5月1日

TOP

回覆 1# pochaccoandxo

支持哥搬机去我舖

TOP