拖把水綫問題

其實係咪不嬲都係用鋁架?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

我個個係用銅的

TOP

回覆 1# thankyouabc


    偷工減料....

TOP

我都估到架啦

TOP

最緊要反而係0個d 膠架, 啪制, 焊工 姐地線用鋁就算啦

TOP

100%偷工減料

TOP