LarSing 當前離線
Banned
ccchhhuuunnn 當前離線
進階會員
TOP
thx 其實我已經用緊HTC M8 佢個LTE-TDD 2600 頻段咁唔好彩.... 內地我主要去果D地方既CMC 4G發射站都唔係 ... LarSing 發表於 2014-7-7 15:29