話說重裝唔到windows,咁有保養就廢事自己搞咁多,一於送廠。
上到去check都ok既,琴晚6點半師傅打比我覆番我D問題,佢話check係發現重裝唔到,但由於係software問題,唔可以免費幫我重裝os,一定要係硬件出問題先可以。咁我就同師傅理論啦(因為個os係我之前已經比左90蚊lenovo幫手裝既,師傅話我recover既partition得7gb,太細,應該出左問題,但個os係lenovo幫我裝既,出問題都係你地同事既問題)知道師傅係咁同我講明白明白,又問我有無usb既dvd機,話咩可以借os碟比我自己裝,我梗係唔理佢啦,最後個師傅竟然同我講話發現多左個問題﹗
佢同我講話我部機個開機制粒燈壞左,唔識著燈,話可以當呢個係hardware問題幫我重裝os。都唔知開心好定笑好...
問題係我送入廠之前粒燈係無事咖,都唔知係唔係個師傅整壞左﹗咁既然壞左就算啦,又唔洗錢整。
到今日,2點半send左sms同我講整好左,可以拎番,咁即刻沖去拎,上到去,叫我等等,3分鐘之後出黎同我講話師傅未整好粒燈,叫我聽日再上黎拎,我即時完全比唔到反應佢。山長水遠去到(來回兩個鐘),玩野咩,一於少理,因為已經重裝左os,係差燈既問題,即係可以用住先,我就要求拎番部機先,下次再整番燈個問題。
最後係拎番部機,今日番到黎開bios睇,cpu竟然upgrade左去i5-4300u(大學機係i5-4210u)
但粒燈由work變左壞
成件事大家點睇... |