我見自己成年都冇砌過機,又想upgrade吓部機,
咁就頭岳岳走去ssp睇吓啲電硬 ,見到啲心頭好真係好貴 ,
手又痕,又心大心細喺度諗吓入唔入手好 ,始終鬥唔過隻魔鬼 ,
唯有畀錢帶心頭好返屋企 ......
買咗好少嘢,有主機板、ram,ssd、hdd和cpu
好...上圖



好喇,係時候開盒砌機喇...
塊板真身又真係幾靚仔

例牌裝U,搞掂...

由於時間關係,板、ssd和hdd己上機,仲裝埋水冷頭

最後裝埋啲Ram和顯卡咁就大功告成

跟住開機,都順利著機


入到bios搞埋Raid0,搞完跟手裝埋os和driver,一切順利
跑3dmark fire strike

fire strike ultra


p.s.....請問各位ching,我依家bios用緊0603版,有冇須要上最新嗰個0802版呀?! thx!! |