kkfon 當前離線
進階會員
bush_park2012 當前離線
中級會員
TOP
buynaka 當前離線
Banned
apricot 當前離線
CoffeeCup 當前離線
集運怕扣關 kkfon 發表於 2015-2-1 15:23
liyee 當前在線
發覺好多鋪都唔發香港,有冇人試過要鋪頭指定要用順豐,然後發去深圳順豐? 如果有,應發去邊間近羅湖或福 ... kkfon 發表於 2015-2-1 12:09