最新熱點:
簡體版
訂閱頻道
訂閱電子報
Facebook
Instagram
主頁
專題報導
新聞中心
新品快遞
賣場報價
會員消息
討論區
搜索
我的文章
導航
說明
搜索
註冊
登錄
私人消息 (0)
公共消息 (0)
系統消息 (0)
好友消息 (0)
帖子消息 (0)
電腦領域 HKEPC Hardware
»
攝影學堂
» 手動鏡頭數問
1
2
3
4
5
6
下一頁
返回列表
發帖
sirius
發短消息
加為好友
sirius
當前離線
UID
81971
帖子
1343
精華
0
積分
1160
EPC Dollar
1160
註冊時間
2007-4-25
最後登錄
2019-6-24
進階會員
1
#
跳轉到
»
倒序看帖
打印
字體大小:
t
T
發表於 2015-2-18 00:12
|
只看該作者
手動鏡頭數問
各位師兄,小弟遲啲去旅行,本身用梗A6000,想買支超廣角
得3支㨂,1018太貴F4光圈細,蔡12 F2.8都成5K
得番支手動三陽12 F2.0合我要求 (主要因為平,光圈大,同埋質素都唔錯)
但自己未用過全手動鏡,爬完文都仲係有啲問題唔明:
1. 由於無光圈資訊,係咪用唔到光圈先決?
2. 自動鏡係M mode下,都會提示over或者under幾多,手動鏡有無?
3. 支鏡會用黎拍超廣角人像,有支F32M TTL閃燈,手動鏡用唔用到TTL?
希望有師兄解答,THX
收藏
分享
0
0
京
發短消息
加為好友
京
當前離線
UID
29287
帖子
6036
精華
0
積分
5996
EPC Dollar
5996
來自
Hong Kong
註冊時間
2005-8-13
最後登錄
2025-4-14
進階會員
2
#
發表於 2015-2-18 00:37
|
只看該作者
1. A/M MODE應該可以
2. 有 LV會SHOW
3. 超廣角閃燈人像應該唔駛諗~支燈唔夠WIDE
TOP
manman1998
發短消息
加為好友
manman1998
當前在線
UID
35955
帖子
34535
精華
0
積分
21598
EPC Dollar
21598
註冊時間
2005-11-6
最後登錄
2026-6-25
特級會員
3
#
發表於 2015-2-18 00:38
|
只看該作者
我估
1.用到光圈先决
2.會提示
3.有TTL
TOP
京
發短消息
加為好友
京
當前離線
UID
29287
帖子
6036
精華
0
積分
5996
EPC Dollar
5996
來自
Hong Kong
註冊時間
2005-8-13
最後登錄
2025-4-14
進階會員
4
#
發表於 2015-2-18 00:39
|
只看該作者
另外ULTRA WIDE影人像你最好諗清楚~
無得ZOOM去旅行 如果同女友去 最好都係唔好用手動(你好熟支鏡另計)
如果你有SONY LE-EA2 買支A MOUNT SIGMA10-20/3.5 好過
TOP
calvin83
發短消息
加為好友
calvin83
當前離線
鏡頭玩家
UID
44218
帖子
25521
精華
0
積分
53318
EPC Dollar
53318
註冊時間
2006-8-2
最後登錄
2026-6-24
長老會員
5
#
發表於 2015-2-18 00:44
|
只看該作者
手動鏡可以到TTL.
用閃燈上擴散板可以去到15mm, 夠12mmx1.5用, 只係怕唔夠power. 不過, 你亦唔一定要用到擴散板.
TOP
sirius
發短消息
加為好友
sirius
當前離線
UID
81971
帖子
1343
精華
0
積分
1160
EPC Dollar
1160
註冊時間
2007-4-25
最後登錄
2019-6-24
進階會員
6
#
發表於 2015-2-18 00:46
|
只看該作者
咁點搞,唔通真係要買支1018
5K幾我覺得幾貴... APSC機我只會入多支超廣角就唔再投資喇
EOS-M3又未出,支11-22最啱我心水... 影到22 x 1.6唔洗成日換鏡...
TOP
manman1998
發短消息
加為好友
manman1998
當前在線
UID
35955
帖子
34535
精華
0
積分
21598
EPC Dollar
21598
註冊時間
2005-11-6
最後登錄
2026-6-25
特級會員
7
#
發表於 2015-2-18 00:49
|
只看該作者
閃燈直打應該夠,唔夠調自動ISO唔知有冇用?
TOP
calvin83
發短消息
加為好友
calvin83
當前離線
鏡頭玩家
UID
44218
帖子
25521
精華
0
積分
53318
EPC Dollar
53318
註冊時間
2006-8-2
最後登錄
2026-6-24
長老會員
8
#
發表於 2015-2-18 00:53
|
只看該作者
回覆
7#
manman1998
如果用擴散板未必夠... 不過超廣角人像好少見人直打, 都係飛燈算.
TOP
icecoffee
發短消息
加為好友
icecoffee
當前離線
UID
11962
帖子
224
精華
0
積分
495
EPC Dollar
495
註冊時間
2004-7-30
最後登錄
2025-7-3
中級會員
9
#
發表於 2015-2-18 00:55
|
只看該作者
有無諗過E16 + ECU1?
TOP
manman1998
發短消息
加為好友
manman1998
當前在線
UID
35955
帖子
34535
精華
0
積分
21598
EPC Dollar
21598
註冊時間
2005-11-6
最後登錄
2026-6-25
特級會員
10
#
發表於 2015-2-18 00:55
|
只看該作者
支EF-M11-22水貨好似$2k左右,諗
清楚
TOP
1
2
3
4
5
6
下一頁
返回列表
HKEPC
本站公告
最新消息
網站問題回報
大型電腦展
Event
完結活動記錄區
Sapphire HD 7770 組別
SEAGATE Wireless Plus 試用體驗分享
XFX R9 系列繪圖卡使用體驗分享
NVIDIA x Inno3D 繪圖卡超頻比賽
Linksys 「WRT1200AC」試用分享
「SAPPHIRE Next Gen 2015」徵文活動
「 ASUS ROG Insight 2015 」徵文活動專區
Linksys WRT 用家專享禮遇
「 ASROCK OCF 2015 」徵文活動專區
「LINKSYS EA7500.開箱」專區
Synology DSM 6.0 開箱文活動
LINKSYS EA9500 旗艦開箱文專區
LINKSYS MaxStream 系列‧無縫連接新體驗
「 LINKSYS VELOP .開箱文專區」
ASUSTOR AS6302T .開箱文提交專區
Sapphire HD 7700 超頻比賽(完結)
Sapphire HD 7750 組別
免費升級Galaxy GTX660
Everbest x HKEPC「ECS MOD」取消
舊"U" 迎新春 - 升級「Piledriver」
分享、教學精華文投稿
Plextor M6Pro SSD 開箱文比賽
ASUSTOR AS4004T.開箱文提交專區
AsRock Z77主機板開箱賞(完結)
Ducky Zero DK2108 試用徵文
WD Connected to Life 口號創作比賽
協助美女挑選 Plextor SSD
CM女郎「邊個夠佢靚」攝影比賽
WD Computex2013 大激賞
ANTEC TruePower Classic 550W 開箱文專區
WD Black2雙硬碟試用體驗」
XFX R9 系列 Benchmark 競猜活動
GALAX GTX970 / 980 開箱文分享
Synology RT1900ac 試用評測
Synology MR2200ac 開箱文開箱文試用體驗
我的 Antec 電源供應器包裝盒設計(完結)
Antec 產品聖誕寫真大激賞
GALAXY 送你全新3D Mark 序號
WD 包裝盒環保設計比賽
NVIDIA SHIELD 體驗會分享區
Plextor M6S 雙重賞
ASUS 主機板至尊十年霸
「 ASUS ROG Insight 2014 」分享活動專區
Inno3D GAME PACK 開箱文(已完結)
WD My Book Live 個人雲端 "智"幫手
Antec GX700 試用大激賞
ASUS Tech Forum 體驗會分享
Inno3D iChill 9 系繪圖卡開箱分享
Philips 揚聲器、耳機使用分享
NVIDIA SHIELD 體驗分享
ASUS STRIX Techday2015徵文活動專區
HKEPC足球挑戰賽
Plextor 「 M5 Pro 系列發佈會後感」分享
ZOTAC 「開箱文」分享
RAZER TOUR 徵文活動提交
Hardware
系統組件
系統故障
砌機組合
電腦資訊轉貼
顯卡討論
顯示屏幕
超頻領域
儲存燒錄
固態硬碟
外置儲存
HKEPC OC Lab
網絡寬頻
Linksys WRT 技術交流
NAS 專集
單板電腦
Portable Computer
行動電腦
NetBook 族群
Eeepc 專區
平板電腦
Computer Accessories
散熱特區
液冷降溫
機箱博覽
硬件周邊
DIY 地帶
電子世界
DIY地帶精華區
Diyer 個人展覽館
立體製作空間
輸入裝置
虛擬實境
Apple World
蘋果國度
蘋果影音
蘋果軟件
蘋果 iPhone
蘋果 iPad
iOS apps
出機攻略
Mobile Phone
Android Phone
Android Phone 軟件
Smart Phone
Smart Phone 軟件
Symbian Phone
Symbian Phone 軟件
電訊網絡
手機周邊
Software
軟體討論
Linux玩家
程式編寫
病毒攻防
Windows 探索
Microsoft Office 應用
Game Zone
電玩硬件
電玩軟體
手遊熱玩
Digital
數碼視聽
攝影學堂
作品藝廊
影音領域
耳界大開
數碼廣播
節目資訊
Leisure
興趣百科
動漫狂迷
體育世界
愛車人士
單車會社
Trading
交易廣場(電腦類)
交換/徵求
交易廣場 (電腦周邊及電玩類)
徵求/交換
交易廣場(其它類)
徵求/交換
易手格價
團購專區
組團諮詢
epc $ 拍賣場
拍賣完畢
徵求/問價
交易完結
[收藏此主題]
[關注此主題的新回覆]
[通過 QQ、MSN 分享給朋友]