本帖最後由 raisin 於 2016-2-2 17:06 編輯
小弟就用開C 記, 仲有幾支C 鏡頭, 所以唔會考慮轉會
本身用緊M3, 所以唔係咁想要部衰過佢既.... (特別係 is ...
marcochl 發表於 2-2-2016 16:39 
7D2如何?
1. C記最高階APS-C機, 實唔差過M3 (舊過M3少少, 但如果係同世代sensor的話ISO表現應屬同級以上)
2. 有C記1D系列以外最強AF模組, 運動同雀仔都應付有餘
3. 唔係full frame, 唔會太重
4. $8.5K攻頂 (C記APS-C之頂), 真心抵玩
除此以外, 應該就係 750D/760D 或 70D吧... 不過小弟唔太熟 |