[開箱] Nuforce HP-800-有史以來性價比最高的頭戴耳機 (更新:EQ參考)

本帖最後由 nhoj 於 2017-10-26 15:44 編輯

係tomlee聽左半個鐘,已經可以定下來的結論,299係完全係感覺係"偷"返黎
我既諗法同下面review一樣,係一隻可以賣US$300既耳機
聲音好極端,但係好過癮
https://www.digitaltrends.com/he ... orce-hp-800-review/

本帖最後由 nhoj 於 2017-10-26 16:25 編輯

聽感不準確的一句總結:Beats既低頻融合K701既中高頻。
中高頻非常密非常像真,低頻非常誇張,
非常重口味,但超級過癮
唔計中低頻銜接同聲音平衡方面,單以絕對音質計,係一隻及得上K701既耳機黎

暫時咁多,已買,聽多陣睇下有冇需要補充

補充:
1) 低頻量感誇張,但欠極低頻(指約50hz以下)
2) 低頻量感雖多,但其實質素不錯,不是beats那種肥厚感,是比較寛鬆開闊的,也有一定解晰,難得的是不會使中高頻變暗,將60-200hz左右減6-9db會變得中性一點(以下聽感皆來自低頻減6-9db)
3)聲場開闊,具規模感,動態足,這方面可能比SHP9500和K701更好,臨場感極佳
4)聲音寛鬆密度高,因此脫箱感很不錯
5)音色和暖,人聲富人情味,樂器具音樂感
6)相比K701,明顯動態和臨場感更佳,但細節解晰力較弱,也明顯不在一個層次
7)注意此耳機是低阻抗低靈敏度,相比一般耳機,耳擴需要更好的控制力和足夠低的輸出阻抗,如果用一般予高阻抗耳機的檯式機或不太適合,估計一些設計予小耳機而有一定推力的DAP應可以配合


注意:亞馬遜有人提及head band容易斷裂,買前請留意

更新"耳機大家壇"一篇聽感,除了認為"低音足夠"之外個人基本同意結論
http://www.erji.net/forum.php?mo ... t=hp-800&page=1


下面係試左一段時間後,用係HP-800既EQ。簡單講就係將唔夠既(人聲、樂器既基音同超高頻)調番高少少,過量既(低頻)壓番低,但基本維持番略偏低音既特性,各位可以參考下。

TOP

回覆 1# nhoj


    $299  係減價價? 邊間tomlee?

TOP

同問,想知邊間有得試

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我係灣仔旗艦店試
用LG V10

TOP

順帶一提
睇相唔算靚
而實物耳罩係用鋁做,觸感外觀都好唔錯

TOP

壓耳定罩耳?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP