大家收購二手顯示卡小心D,有人買咗張二手礦卡gtx1080ti代理不保

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

交收唔check

TOP

應該相反

上代顯卡買二手唔係唔得
但要默認用礦卡價收

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Gtx1080ti有行保,代理以嚴重氧化不保,係咪不恰當?
KINGLEELEE 發表於 2020-4-8 10:15

要睇條款
不過我印象有D牌子係礦卡唔保
加上 如果礦卡係保 相信賣家會上代理換完先賣 價錢應該可以更高

TOP

本帖最後由 Pppk 於 2020-4-8 10:40 編輯

氧化都只係代表佢開冷氣太濕
係唔係礦一般人鬼知你點點先係礦?
而且1080Ti $3600都幾貴
插5個port買張新加喇

TOP

香港啲代理輸打贏要不知所謂,有個某達國際重帶頭炒賣,
AMD R9 3950X 我森林建議零售價買都用咗幾個月,
香港重標緊賣 6400,從今以後基本上都唔會在本地買嘢!

TOP

本帖最後由 Pppk 於 2020-4-8 11:14 編輯

點解用咁多port唔叫佢拍條片睇下呢?
重要用Dvi,我個mon連dvi都無
買返去時係用到的嗎?
如果用到又真係壞先會攞去代理~
至於代理點分呢啲又真係唔清楚喇~
之前礦潮時係好似有啲真係當礦卡賣,好似一張單賣幾張,你話唔係礦卡邊個信先
係唔係批次有紀錄係當礦卡賣?

TOP

我之前就講過代理唔保礦卡
不過佢地唔信邪

TOP

前幾年已經唔保

TOP