同時使用內顯和獨顯問題 (已解決)

本帖最後由 hulwilyp 於 2020-10-9 21:37 編輯

如題
打算同時使用內顯和獨顯做雙螢幕
已在BIOS設定好預設輸出為IGFX (內顯)
Internal Graphics亦已設為Enable
開機未入windows一直都是用內顯mon輸出
但load 完windows電腦自動轉為獨顯mon,內顯mon變黑屏

在顯示設定裡亦偵測不到第2個顯示器
NNNNNN.png 有什麼解決方法  Thanks a lot~

去裝置管理員望望?

TOP

去裝置管理員望望?
ckyuen2 發表於 2020-10-1 23:46



AAAAAA.png 內顯的驅動應該正確安裝了?

TOP

點解唔係張2070S 上面插, 而走去插主機板?

TOP

通常的設定,只可以二揀一,一係用內顯,一係用獨顯。

假如只係想推動兩個Mon作雙Mon顯示,是旦用一個,無論係內顯或獨顯,都可以做到雙mon顯示的效果,根本唔需要搞兩個顯卡同時存在和使用。

TOP

通常的設定,只可以二揀一,一係用內顯,一係用獨顯。

假如只係想推動兩個Mon作雙Mon顯示,是旦用一個,無 ...
diy-apprentice 發表於 2020-10-2 11:37



    可能因為佢張2070S 得一個hdmi呢 轉插好貴GA

TOP

I can use both internal & external display card for my two 4K monitor. It works for me.

TOP

本帖最後由 poohcd72 於 2020-10-13 13:53 編輯

LM學野,網頁設計收費hx

TOP

板或者驅動有問題
我仲遇到TUF 3080與MON嘅相容性問題

TOP