[操作疑難] 如果iPad個畫面唔受控制可以點做?

上個月喺二手區買咗部壞iPad4返嚟
一開著佢個畫面不停掃左掃右手指不停篤嚟篤去
拆開主機板同玻璃條Cable就無咗呢個問題
之後上淘寶買咗一塊iPad4玻璃返嚟重新連接主機板都係得出同樣效果
其實部機係唔係唔洗再整?

換左touch screen 都唔得可能係電壓問題 (電池/主板/上手入) ,死其中一粒IC

https://www.youtube.com/watch?v=Ay6SD4heWjY

唔識整既一係拆個mon 出黎整外置mon

TOP

唔該先,好覆雜

TOP