[電腦組合] 今日買左塊國產X58主機板,點配置好?

午餐期間途經一間散貨場,見到有塊叫凱力雷既X58M主機板,1366針既。
問過店員話一舊水就買左番嚟。唸住解決一部份堆喺家中既ECC RAM或硬件等。
點知查清楚先發現係第一代i7,問過一啲新高登舖確認左i7-950起既基本都無。

現在打算砌部6核既無機箱機用嚟試野用或工作站用。可以點砌好?
塊板話行6+1相供電,無內置Display Card

已經有既野:ECC RAM x4 (4G-D3-1066)、SSD/HDD各一、600W 80P金牌牛一隻、R7定R5卡一張、Rocket Raid卡一包(卡x2)
暫時無預算上限

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 3# x37

話明係國產,無強國不可能

TOP

回覆 2# wongtaiman

會淘腰但唔知配邊粒抵玩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 6# x37

點解咁問?030

TOP

For CPU  of LGA1366, 6C12T to be the minimum starting point

Cheap stuff X5650, RMB 120-130 from Taobao

For much more powerful, X3680 or X5680 which not exceeds RMB300, performance which equivalent to I7-3770

This should be the best build for this platform if you insist

TOP

X5650 40人仔

TOP

6-7羊 淘粒L5630試吓塊板著唔著先啦

TOP