[開箱] 國內插頭轉13A英規插頭

最理想嘅做法,當然係剪咗原裝插頭,換英規13A插頭,但有時礙於個别原因,唔想剪咗原裝插頭,又或者係兩腳火牛之類,就可能需要使用轉換插。

之前一直用 "公牛",佢本身係新國標規格,用料及做工比較一般常見嘅三尖八角萬用插可靠,我亦經常用於2000W國內插頭嘅電器。

最近有朋友因趕住用,喺屋企附近五金舖買咗一款 Txx 牌子轉插,size同公牛差唔多,拆開睇過,插腳、觸片及接合位,用料(應該係銅,5mm x 0.4~0.45mm左右)都算可以,亦可插兩圓腳或兩扁腳,插兩扁腳時亦有三個接觸面,而且有fuse設計(內置10A),相對 "感覺" 較為安全。當然,佢亦有標示 "香港以外地區使用",













附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

香港以外地區使用 即係不包括香港 

TOP

香港以外地區使用 即係不包括香港   
別問我是誰 發表於 2021-2-2 02:52

呢類轉插,梗會帶定頭盔加句嘢免責㗎喇  

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

呢類轉插,梗會帶定頭盔加句嘢免責㗎喇
dcc2000 發表於 2021-2-2 03:11

我都買過呢款2次 


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

"公牛"在網上買?

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2021-2-3 02:53 編輯
我都買過呢款2次 
別問我是誰 發表於 2021-2-2 03:17

呢類雜嘜山寨萬用轉插,質素良莠不齊,真係要拆開睇睇用料同做工先至穩陣,合金(鐵)腳、薄合金(鐵)觸片,插腳同觸片求其壓(掂)住,乜都有可能。










呢隻 "ALWAYSOLID 178" (鴨記5蚊一隻)算係有良心,插腳係銅,觸片係銅鍍鎳,至於係咩銅,純度有幾高就好難考究喇。






公牛裏面大概係咁嘅設計。

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

"公牛"在網上買?
nganshiu 發表於 2021-2-2 04:00

Yes,淘佬、二手東,etc。。。

TOP

香港以外地區使用 即係不包括香港 
別問我是誰 發表於 2021-2-2 02:52


我住九龍,用得!

TOP

我住九龍,用得!
亞基拉 發表於 2021-2-2 05:29


我住新香港,都用得

TOP

回覆 6# dcc2000

萬能接插先天同大陸三腳斜插 接觸面細,用料再好都係高危

TOP