Kin_2012 當前離線
進階會員
TOP
kazunari 當前離線
中級會員
redblood 當前離線
9s9s9 當前離線
我都睇左好耐,想塞 d 件落隻細 d 既箱 本身比 SAMA 個size吸引住 但我要塞一個3.5,如果硬上 SAMA 應該會 ... kazunari 發表於 2022-12-11 16:39
D30 最大問題係只有光害版 Kin_2012 發表於 2022-12-13 00:21
我又覺得有一邊玻璃幾好喎 可能我未用過側透想試下 唔砌 RGB 件咪得囉 kazunari 發表於 2022-12-13 00:32
TWCACM 當前離線