惡魔城城主 當前離線
(幾頭唔到岸新手)
特級會員
暴走呆喵 當前離線
進階會員
TOP
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
4K 嗰段片用 VP9 編碼 8K 嗰段片用 AV1 編碼 應該你個 LAV decoder 無開到 AV1 解碼 所以改由 ffmpeg 做解 ... harryytm 發表於 21-7-2023 09:26
哦, 原來n咭30系後至有AV1 Decode, 咁我試下張4070有冇咁先, 唔該晒師兄~ 惡魔城城主 發表於 2023-7-21 19:51
LAV Decoder 屬於 Video Decoder 即係 [視訊解碼器] 要設定嘅話去返 [視訊解碼器] 嗰頁 Splitter 同 Decode ... harryytm 發表於 22-7-2023 01:50
66369 當前離線
中級會員
回覆 惡魔城城主 我的老舊電腦睇8k都唔會疾 66369 發表於 23-7-2023 10:04