CMHK 深圳漫遊 今日晏奏4點到5點 冇信號

真係比佢玩死 好多人走左去當地營業廳問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 悲歌之王 於 2023-10-23 00:08 編輯

我中咗啦 , 好彩有一張國家大陸卡 , 如果唔係坐車冇得上網悶死 , 打去服務熱線 , 嗰啲同胞完全幫唔到手 , 但係服務熱線廣告 , 其中有一段話 服務不穩正在處理當中...

TOP

用中國聯通好過啦

TOP

真係比佢玩死 好多人走左去當地營業廳問
千葉涼平 發表於 2023-10-22 22:47


呢個就係乜都靠電話, 無訊號時既大問題
(知啦, 無網絡都可以用QR CODE比錢, 知架啦)

TOP

舊年我用csl都試過一次

揀咩台log入去即彈

維持咗唔記得兩定三日,真係廢到冇眼睇

一卡行反而冇事,係普通卡漫遊GG

via HKEPC Reader for Android

TOP

昨日下午三點到六點鴨聊佳全線係深圳死晒,我果時係卓悅中心有張鴨聊佳淨大陸數據16gb+2gb 年咭,4.5g/4g登錄唔倒,手動掃得番2g又用唔倒,好彩有大陸開既中移咭無事,另外聯通/csl都無事,好彩果時無搭地鐵,如果唔係企晒係度開唔倒乘車碼

via HKEPC Reader for Android

TOP

可能測試緊內聨網

TOP

昨日下午三點到六點鴨聊佳全線係深圳死晒,我果時係卓悅中心有張鴨聊佳淨大陸數據16gb+2gb 年咭,4.5g/4g登 ...
ckkong97 發表於 2023-10-23 23:17

有啲咁嘅事?但我尋日喺深圳都好似用緊。
不過我張係鴨聊佳中港5G年卡。

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

琴日喺水貝用鴨聊佳5G年卡,收到5G,移從都收到5G

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP