天花修補 - 用膨脹膠得唔得?


近日有天花剝落,打走 d 鬆脫石屎後已見鋼筋。
眼見範圍頗大,怕補新既輕質砂漿會對舊有位置太大負擔,
如果唔考慮外觀問題,改用膨脹膠補平天花其實是否可行?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

膨脹膠控制唔到成型厚薄,會一舊舊生瘤咁

TOP

打算用塊木板放下面,響中間噴膨脹膠,咁就只會有入口位有野谷返出黎。
之後用𠝹刀切走多餘既發泡膠,咁理論上應該無咁核凸。

不過真係可以的話,點解唔見 d 師傅咁樣做…好可疑。🤔

TOP

都做左1/3 唔差在做埋果2/3

TOP

都做左1/3 唔差在做埋果2/3
普羅 發表於 2023-12-9 14:52


最主要原因係因為我抹極都唔平,個表面凹凹凸凸好核突。

TOP

最主要原因係因為我抹極都唔平,個表面凹凹凸凸好核突。
mkmonkey 發表於 2023-12-9 14:57


要分幾次。。。。

TOP

回覆 6# Kin_2012

呢個主要係我手殘既問題…

TOP

自己試過用膨脹膠補陣
但底部必須要模板墊舊報紙托住
同埋買啲唔同牌子嘅罐裝膨脹膠
流動性可能唔一樣
頂頂補天花件板我覺得要隔幾吋鑽一個灌膠用嘅窿
灌到谷出唻就封膠紙再灌另一個窿咁做

灌膠用嘅時間係快但事前準備功夫比較多

TOP

自己試過用膨脹膠補陣
但底部必須要模板墊舊報紙托住
同埋買啲唔同牌子嘅罐裝膨脹膠
流動性可能唔一樣
頂頂 ...
kanduki 發表於 2023-12-9 15:12


謝謝。個底部我打算用 Lego 砌好,灌好部份之後,再砌新既上去之後再灌,直至最尾完工為止。
不過我忽然間諗起個位有漏水問題。如果用膨脹膠,咁 trap 左既水會有乜野後果?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

請教有用過膨脹膠嘅師兄,完全固化後,膠身是硬的還是軟的?

TOP