mkmonkey 當前離線
中級會員
TH30 當前離線
進階會員
TOP
普羅 當前離線
特級會員
都做左1/3 唔差在做埋果2/3 普羅 發表於 2023-12-9 14:52
Kin_2012 當前在線
最主要原因係因為我抹極都唔平,個表面凹凹凸凸好核突。 mkmonkey 發表於 2023-12-9 14:57
kanduki 當前離線
自己試過用膨脹膠補陣 但底部必須要模板墊舊報紙托住 同埋買啲唔同牌子嘅罐裝膨脹膠 流動性可能唔一樣 頂頂 ... kanduki 發表於 2023-12-9 15:12
ghost2377 當前離線