【新手】3D打印機維修 問題

新手買左部二手 weedo  tina 2 由大陸寄黎香港
但掉左件零件出黎,而家個打印度區都唔平衡
唔知點算
請問有無師兄知道點維修?收費太約會係幾多?
因為部機都係幾百蚊,但唔想浪費
感謝各位師兄



a1.jpg a2.jpg

呢D野做乜唔問賣家或廠家先?

TOP

呢D野做乜唔問賣家或廠家先?
fundive 發表於 2023-12-9 18:30



感謝回覆,已經問左廠家了
佢話最好寄翻去
但我唔知點由香港寄去南京
另外佢話幫我問工程師但要星期一先覆到

所以搵定plan b
睇下 hkepc有無人整 3d打印機
感謝

TOP

好明顯係爛咗, 要換原廠parts, 帶上深圳寄返去應該幾百人仔搞掂

TOP

好明顯係爛咗, 要換原廠parts, 帶上深圳寄返去應該幾百人仔搞掂
fundive 發表於 2023-12-9 20:28



    感謝師兄的教導
但我部機都係幾百蚊人仔....

TOP

你睇下廠嗰面點答你先再算吧

我相信最平解決方法係你自己拆開佢睇下可唔可以用膠水黐返佢

TOP

本帖最後由 fundive 於 2023-12-9 21:54 編輯



兩分15秒見到正常運作情況, 以你情況隨左有野爛咗跌咗出嚟之外, 應該仲有其他問題令到有不平衡發生, 問題應該都幾多下,  你自己睇清楚仲有乜嘢地方爛咗或變形先再決定值唔值得去整

TOP

兩分15秒見到正常運作情況, 以你情況隨左有野爛咗跌咗出嚟之外, 應該仲有其他問題令到有不平衡發生, 問題 ...
fundive 發表於 2023-12-9 21:46



    感謝師兄的教導

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2023-12-10 21:54 編輯

目測爛咗嗰度應該係X軸皮帶其中一個惰輪. 照計爛咗呢個地方唔會令到成個打印頭組件歪咗. 所以應該仲有第二啲嘢係爛咗. 老實講應該幾大鑊.

不過對於呢度玩開機嘅師兄嚟講要整返唔係無可能, 撞爛咗件可以自己model印翻換咗佢, 不過都幾大工程除非自己識而且有興趣整. 如果俾錢人整應該會貴過你買機嘅價錢. 部機都係幾百蚊就不如當跌咗算啦.

唔知你係咪仲想玩3D printer, 想平玩3D printer, 不如留意呢度有冇師兄機多得滯放咁啲, 有時甚至乎有免費的. 不過機器狀態, 會唔會有售後跟進當然和價錢成正比.

TOP

本帖最後由 龍皇傳說 於 2023-12-11 17:10 編輯
目測爛咗嗰度應該係X軸皮帶其中一個惰輪. 照計爛咗呢個地方唔會令到成個打印頭組件歪咗. 所以應該仲有第二 ...
ustkl 發表於 2023-12-10 21:52



    感謝師兄的教導,我真係好想整翻好佢
因為我真係好想擁有自已的 3d printer
筆直唔多....想細部小小
想哭

TOP