本帖最後由 ustkl 於 2023-12-10 21:54 編輯
目測爛咗嗰度應該係X軸皮帶其中一個惰輪. 照計爛咗呢個地方唔會令到成個打印頭組件歪咗. 所以應該仲有第二啲嘢係爛咗. 老實講應該幾大鑊.
不過對於呢度玩開機嘅師兄嚟講要整返唔係無可能, 撞爛咗件可以自己model印翻換咗佢, 不過都幾大工程除非自己識而且有興趣整. 如果俾錢人整應該會貴過你買機嘅價錢. 部機都係幾百蚊就不如當跌咗算啦.
唔知你係咪仲想玩3D printer, 想平玩3D printer, 不如留意呢度有冇師兄機多得滯放咁啲, 有時甚至乎有免費的. 不過機器狀態, 會唔會有售後跟進當然和價錢成正比. |