RG353V, RG35XX Plus 喱啲機大家點睇?

都係玩返啲舊 game, 三四百還可以, RG353V 就玩埋 Android/PSP/DC 叫 ok, 但上到七八百
再高級啲就千幾都有

簡單玩吓其實係咪 RG35XX Plus 算?

睇你想玩到乜機game , 我想玩ps 2 , 就買左部rg 556 .

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

睇你想玩到乜機game , 我想玩ps 2 , 就買左部rg 556 .

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
hkboy3000 發表於 2024-3-27 14:22



RG556 差唔多一部平價電話咁嘅價錢
但 PS2 啲 game 點搵?

TOP

RG556 差唔多一部平價電話咁嘅價錢
但 PS2 啲 game 點搵?
mlyu 發表於 2024-3-27 17:22

"我們都是買正版自己dump"

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

RG35XX PLUS要買H版
多兩粒菇, 支援好D

via HKEPC Reader for Android

TOP

RG35XX PLUS要買H版
多兩粒菇, 支援好D  

via HKEPC Reader for Android
Paul4340 發表於 2024-3-27 19:50



但 H 唔係直機, 想買直機

TOP

但 H 唔係直機, 想買直機
mlyu 發表於 2024-3-27 20:45

直機唔好揸

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

直機唔好揸

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
ki_cat 發表於 2024-3-28 09:17



未試過, 不過越睇越見啲機高階啲又玩到多啲嘢, 真係會心大心細

TOP

主要睇幾個門檻,psp 戰神順唔順,可唔可以玩PS2 ,可唔可以玩3DS。
另外就係安卓機既話可唔可以順暢玩原神。

TOP

本帖最後由 kit0072 於 2024-3-28 12:26 編輯

出街玩,係地鐵拎出黎玩,係公司偷偷玩,首選35XX呢種細機,新35XX,28mm 1.5GHZ,可以流暢PS1以下,PSP可以玩我是航空管理員等大作(不過沒搖焊)。(而且視頻說解決了十字鍵串鍵問題)(NS PRO手制十字鍵同等情況)

一步到位就奧丁2,400幾g重就唔好囉出街玩(雖然ns都差唔多重)。(同win機比,續航差異),你能隨時充電,win機最好。

001.jpg

TOP