Kin_2012 當前在線
進階會員
hon829 當前離線
今日經過 “大象枯” 行左轉, d 野貴到一個點。。。 有無人去買過野 ? 又點解會去買工具? ... Kin_2012 發表於 2024-5-25 17:20
TOP
未去過! 估同達人X接近掛, 做大行代理或找點別人冇的品牌/工具吧 hon829 發表於 2024-5-25 20:07
HK2046 當前離線
uganda_martyr 當前離線
大象枯 新嘢嚟㗎 喺邊度 HK2046 發表於 2024-5-25 22:34
Miipp 當前離線
特級會員
即係做開公司客, 最緊要齊, 重有最緊要有埋電話/網上落單送貨 Miipp 發表於 2024-5-25 23:05
nganshiu 當前離線
Not ready.
big_nature 當前離線
funfunhk 當前離線
中級會員