終於輪到hello卡畀抽中要重新實名

本帖最後由 FT907 於 2024-7-10 14:30 編輯

終於輪到hello卡畀抽中要重新實名.
今朝收到sms,   7月16號之前搞掂!
咁如果我去咗旅行   又冇開漫遊    十日之後才返嚟  咁點搞呀?
我電話907字頭    用咗hello卡起碼6-7年.
咁都嚟抽中我重新實名!!
其實即係重新做一次實名   又要影嗰張身份證上去真係麻L煩

...咁如果我去咗旅行   又冇開漫遊    十日之後才返嚟  咁點搞呀?....


FT907 發表於 2024-7-10 14:29


等你報告!

TOP

回覆 1# FT907

肯定要去揾cs

TOP

我理解抽查
抽查無覆可以凍結戶口
但應可當新開再實名
而家就唔得一定要打去搞完全唔合理

TOP

我最慶係上次都再實名一次竟然照cut我

TOP

上次club sim個app,要更新個人資料,我打去CS x爆佢,你要我更新啲乜嘢?我全部資料正確無誤?更乜嘢新?然後另一位CS跟進,當晚啲號碼就起club sim app顯示返出嚟

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

最衰係完全搞唔到犯法果班友
依家詐騙電話日日仲收到十個八個

反而真正平民用家就俾佢搞到煩死
擾民逼人月費上台不如儲值卡加價算把啦
咁咪會少D人用

TOP

等你報告!
lolai 發表於 2024-7-10 15:16



    打咗電話去問cs    佢話只係暫停服務, 要去門市搞返ACTIVATE 就得

TOP

最衰係完全搞唔到犯法果班友
依家詐騙電話日日仲收到十個八個

反而真正平民用家就俾佢搞到煩死
擾民逼人月 ...
codyma 發表於 2024-7-10 16:14


咪係囉,   根本就係擾民政策     我有張卡係我外母喺老人院用   都唔知有冇收到個sms,   佢鬼識睇呢啲嘢?   又要我過幾日去check

TOP

上次club sim個app,要更新個人資料,我打去CS x爆佢,你要我更新啲乜嘢?我全部資料正確無誤?更乜嘢新? ...
uss 發表於 2024-7-10 15:40



    其實個sms都係叫我去更新............基本上所有人名身份證號碼都齊曬    做返一次影張身份證上去就搞掂

TOP