hon829 當前離線
進階會員
chingkit 當前離線
TOP
ts_bum 當前離線
Yuejing 當前在線
中級會員
Miipp 當前在線
特級會員
我都好憎呢啲軟膠製品,我有部手提電腦,個外殼是咩仿皮,一、兩年後就黐立立,洗極都洗唔乾淨。 via HKEP ... chingkit 發表於 2024-8-17 20:25
TH30 當前離線
soda 粉 + 水 清理! ts_bum 發表於 2024-8-17 09:47 PM
剛3年機, 發現轉盤紅圈軟膠開始"黐立立"有溶化積象 耐用品, 如此材質:h ... hon829 發表於 2024-8-17 08:20 PM
soda 粉 + 水 清理! ts_bum 發表於 2024-8-17 21:47
買了是否擺多過用? TH30 發表於 2024-8-18 00:29
是的.... hon829 發表於 2024-8-18 00:54