請推介電話一部......

諗住用黎送外賣. 一係用黎只裝大陸軟件或遊戲.
唔裝銀行野.

五六月個時出 POCO F7 ULTRA 或 PRO, 但三千機 過左 BUDGET
跟住諗 A36 / A56
上台可以二千中 / 二千尾, 一係水貨或二手 ( POCO 冇上台 )
否則就小米 14, 聽聞 小米咁多系列, 小米系更新之類係最好, POCO 個 D 差 D ( 定 REMDI 再差 D ? )

知道仲會出 F7 普通版, 等到出了, 發覺粒 CPU 有問題, 發熱勁, 唯有放鬆

點知今日手痕眼, 見小米搞特價, 以為只係家電, 點知 POCO F7 做 2499. 平過開頭. 可以考慮, ( 但冇貨要八月中 ), 點知再向下望, POCO F7 PRO 都係 2499.........
兩部機同價, 係咪買 PRO 抵 D ? ( 至重要佢好似有現貨 )

咁 F7 PRO / A36 / A56 - 三部揀, 邊部好 D ?

還是有更它選擇 ( 只揀香港行貨, 除左三星水 )
謝謝.

行貨? 小米吧!

TOP

行貨? 小米吧!
b-29 發表於 2025-8-8 22:49



    你係指 小米 POCO, 還是小米的小米系列 ?

TOP

F7 PRO

TOP

你係指 小米 POCO, 還是小米的小米系列 ?
鴨蛋妹 發表於 2025-8-8 23:01



    Poco 價平嘛!

TOP

諗住用黎送外賣. 一係用黎只裝大陸軟件或遊戲.
唔裝銀行野.

五六月個時出 POCO F7 ULTRA 或 PRO, 但三千機 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-8-8 10:05 PM


一係用黎只裝大陸軟件或遊戲.
遊戲.= PRO

TOP

諗住用黎送外賣. 一係用黎只裝大陸軟件或遊戲.
唔裝銀行野.

五六月個時出 POCO F7 ULTRA 或 PRO, 但三千機 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-8-8 14:05


唔知你送邊間,之前FB見人話送黃色果間外賣係要長期開住搶單列表搶單 ,咁仲有時間打到機?

TOP

諗住用黎送外賣. 一係用黎只裝大陸軟件或遊戲.
唔裝銀行野.

五六月個時出 POCO F7 ULTRA 或 PRO, 但三千機 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-8-8 22:05



    買部電話粗用都要度咁耐, 邊部平買邊部囉

TOP

唔知你送邊間,之前FB見人話送黃色果間外賣係要長期開住搶單列表搶單 ,咁仲有時間打到機? ...
polymer12 發表於 2025-8-8 23:17



    你信佢一成好啦,之前又話自己日本公司返工。作故仔r水吹就叻

TOP

買部電話粗用都要度咁耐, 邊部平買邊部囉
jk1399 發表於 2025-8-9 00:31

Block

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP