自己換cap亦得.

用了五年的 pc chips, socket 462 mb,半年前都ok,2008年終於爆cap了 ,見到cpu 供電部份,有兩粒谷起了,新舊cap內阻唔同,同一電路的全部都要換走. 我會在板底 mark 住 要換cap 的腳位

[ 本帖最後由 dino_lo 於 2008-1-15 12:03 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

都係 雙雞功 ,一支係有恆溫,60w,幼咀. 一支是 goot, 40w,換了合金咀.
插好電,雞咀夠熱才開工,
1,先在mb上,各焊位補多少少錫上去,又可以感覺吓塊mb,和支雞是否夠熱,夠熱的話,3~5秒就可以熔到焊位了.
2,用筷子功,兩隻腳一齊都落雞,當兩隻腳都夠熱,錫熔了,就可以除除拔出電容.如果要用力才可拔出就代表唔夠熱或者支雞唔夠功率.

[ 本帖最後由 dino_lo 於 2008-1-15 11:44 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

拔出所有cap 才用吸錫泵,吸通孔內的錫. 吸唔清的話, 也可用一招通錫神針.除除推出孔內的錫.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

攪好了就要清理mb上的老錫,老松香積了.
平平地就用,莎莎買的泵壼,90%酒精或工業酒精和一支用舊了的牙刷
底面都刷洗好,靚仔好多.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

學倒野

TOP

拆完就.....換上新cap,再用書仔墊好,頂好.就一次過,每隻cap 都只焊一隻腳位,

點解? , 因為想調整下cap 的高低,才焊另一隻的cap 腳.

焊完,CUT 腳,網上有外國人教:放個硬幣,來度位,就知要cut走幾多,清洗,就收工

[ 本帖最後由 dino_lo 於 2008-1-23 10:03 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

好嘢喔
今次真係看圖識字啦.

TOP

換cap 之前,最好買塊死板苦練,唔好有燒pad 位,通唔錫到窿.要保持雞咀的清潔,折cap前可用少少松香膏/水 加在焊位才用筷子功. 折完cap 一定要清潔走松香積和老錫才焊新cap 上板.

[ 本帖最後由 dino_lo 於 2008-1-15 15:46 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

圖文並茂   一流的教學

TOP

原帖由 dino_lo 於 2008-1-15 11:55 發表
攪好了就要清理mb上的老錫,老松香積了.
平平地就用,莎莎買的泵壼,90%酒精或工業酒精和一支用舊了的牙刷
底面都刷洗好,靚仔好多.

想問下90%酒精或工業酒精可以在WHERE買到@@?

[ 本帖最後由 職業殺手 於 2008-1-15 20:36 編輯 ]

TOP