DIY全銅水冷and全鋁機箱

DIY全銅水冷and全鋁機箱
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

日產機箱 正
做咩唔整理個GTR章落去

TOP


好厚料

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請教水冷效能如何?

TOP

原帖由 hkefg 於 2008-4-27 16:29 發表

好厚料


D料我老細架!緊係有幾靚料用幾靚料啦!

TOP

好正亞
個水箱會唔會吸埋D金魚入去?

TOP

NISSAN 水冷箱
好正, very good

TOP

原帖由 ktinchu 於 2008-4-27 16:56 發表
請教水冷效能如何?


機箱內溫度不高於室溫1度,水箱水溫度不高於未開機時水溫1度大約多0.6度因水箱有大約140公升水所以很難整得佢熱,到CPU溫度係夏天最熱,室溫33度以上冇開冷氣同OC咗AMD2500+ 1.83G上2.79G穩行打CS最高係45度左右!報告完畢!!

TOP

原帖由 r34hk 於 2008-4-27 16:25 發表
日產機箱 正
做咩唔整理個GTR章落去


係喎!重形D!

TOP