Board logo

標題: 舊瓶新酒,小改裝,+BLOCK一隻,又黎DIY一堆 [打印本頁]

作者: apple_100    時間: 2012-7-28 01:38     標題: 舊瓶新酒,小改裝,+BLOCK一隻,又黎DIY一堆

本帖最後由 apple_100 於 2012-7-28 01:40 編輯

昨日的機器,今天的設備,+左隻MOSFET BLOCK同水流計再DIY小改裝
previously on my 未來道具2號機  V.2.6

想再繼續深究請睇返
SEASON 1
SEASON 2
SEASON 3

今次真係唔該晒EK代理人幫我訂隻BLOCK,慳到少少好過冇
上年十月到E+,冇放銀條係水樽,D蒸餾水冇變過色,倒出黎仲係透明,冇雜質
改裝DIY用既野全部都係好耐之前買落,用得唔好浪費

今次玩EK BLOCK

隻BLOCK唔係MIC

上BLOCK後,半裸的機箱

小小的DIY,加左兩粒白光LED

背板+上橙光LED


好似倒轉左黎用,排唔到氣

超小型CIRCUIT BOARD(4X4格)

我的手指再次獻上給BP死人鎖咀


多謝大家收看
作者: DarkPK    時間: 2012-7-28 01:55

個偽FrozenQ水樽呢
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 02:11

回復 2# DarkPK


    冇用LU,D膠會甩,之前洗果陣見到入左隻BLOCK
同埋3603管俾水浸住會變色,變完色都算LA,仲會甩色先慘,搞到D水黃晒
作者: FeverMike    時間: 2012-7-28 07:40

回復 1# apple_100


BP啲死人鎖咀真係實Q過人
作者: ccwtitan    時間: 2012-7-28 11:52

回復  apple_100


BP啲死人鎖咀真係實Q過人
FeverMike 發表於 2012-7-28 07:40


我尋晚都擰到手痛
作者: raymond1688    時間: 2012-7-28 12:15

我尋晚都擰到手痛
ccwtitan 發表於 2012-7-28 11:52



    我都試過
作者: tc3335    時間: 2012-7-28 14:33

個人覺得鎖嘴暫時都係koolance好啲
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 16:05

回復 4# FeverMike


    實唔緊要,可以用鉗,但佢d紋係整到好尖,搞到界手,有時想快有用布包住就界到甩皮又流血
以後買鎖咀都唔會貪平果幾蚊買bp,得個樣
作者: to_chan    時間: 2012-7-28 16:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaocc0456    時間: 2012-7-28 16:15

最後果張你都話好呢
作者: FeverMike    時間: 2012-7-28 16:31

回復  apple_100

BP都叫平?!
to_chan 發表於 28/7/2012 16:13



加一同問
作者: FeverMike    時間: 2012-7-28 16:32

回復  FeverMike


    實唔緊要,可以用鉗,但佢d紋係整到好尖,搞到界手,有時想快有用布包住就界到甩皮 ...
apple_100 發表於 28/7/2012 16:05



用鉗應該都唔界手
作者: to_chan    時間: 2012-7-28 16:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 17:42

回復 9# to_chan


    一粒直咀黎講,係所有牌子中最平,唔計國產土炮(上年仲係,E+唔知)
作者: FeverMike    時間: 2012-7-28 18:00

回復  FeverMike

仲未制完水?
to_chan 發表於 28/7/2012 16:58



未呀
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 18:04

岩岩再上淘寶睇過下(唔連運費,同樣銀色),BP(4分厚)都仲係最平,平5毫
作者: FeverMike    時間: 2012-7-28 18:06

岩岩再上淘寶睇過下(唔連運費,同樣銀色),BP(4分厚)都仲係最平,平5毫
apple_100 發表於 28/7/2012 18:04



師兄你講鎖咀?
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 18:30

回復 17# FeverMike


    係
作者: FeverMike    時間: 2012-7-28 18:32

回復 18# apple_100


想請問你用bp同咩其他牌子比較之下bp平d?
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 18:45

回復 19# FeverMike


    EK,XSPC,TFC,Koolance
以上4隻牌子
作者: FeverMike    時間: 2012-7-28 19:07

回復  FeverMike


    EK,XSPC,TFC,Koolance
以上4隻牌子
apple_100 發表於 28/7/2012 18:45



師兄邊間訂? 等我又入返啲
作者: to_chan    時間: 2012-7-28 19:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike    時間: 2012-7-28 19:18

揾隻平過佢睇吓
to_chan 發表於 28/7/2012 19:08



樓主揾果間應該唔係師兄呢間
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 19:18

回復 22# to_chan


    就係香港有,點解要上淘寶,仲要平多佢一截
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 19:19

回復 21# FeverMike


    LINXE,係香港,兩隻$80幾,仲唔叫平係咩野
作者: FeverMike    時間: 2012-7-28 19:20

回復  to_chan


    就係香港有,點解要上淘寶,仲要平多佢一截
apple_100 發表於 28/7/2012 19:18



邊度呀?仲唔開估?
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 19:21

回復 26# FeverMike


    樓上開估左大半既名,係吹水區有幾位師兄應該已經有講過好幾十次
作者: i_djinn    時間: 2012-7-28 19:21

回復  FeverMike


    LINXE,係香港,兩隻$80幾,仲唔叫平係咩野
apple_100 發表於 2012-7-28 19:19



最慘係貨源不足..
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 19:22

回復 28# i_djinn


    的確係,好難有貨,開頭上水果陣係佢到訂野個幾星期先到,唔等得既唔好去
作者: i_djinn    時間: 2012-7-28 19:24

我尋晚都擰到手痛
ccwtitan 發表於 2012-7-28 11:52



    戴膠手套, 又食力....包好上, 又唔痛.
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 19:26

回復 30# i_djinn


    菊花牌可能勞工棉手套會好D
作者: FeverMike    時間: 2012-7-28 19:27

回復 27# apple_100


呢個價平得過XSPC??
作者: to_chan    時間: 2012-7-28 19:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: i_djinn    時間: 2012-7-28 19:28

回復  i_djinn


    的確係,好難有貨,開頭上水果陣係佢到訂野個幾星期先到,唔等得既唔好去 ...
apple_100 發表於 2012-7-28 19:22


我指佢賣既BP 咀...只有普通既快擰, 呢種特別平.
但貨唔足只有普通銀色, 同埋90, 45, 其他轉, 其他色個啲就無..托佢地訂BP 都係差唔多價.
下次上快擰, 戴膠手套, 舒服好多..
作者: to_chan    時間: 2012-7-28 19:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 19:34

回復 32# FeverMike


    香港唔知係邊搵到XSPC既咀,淘寶就35人仔一粒,匯埋價貴多5毫
作者: to_chan    時間: 2012-7-28 19:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2012-7-28 19:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 19:44

本帖最後由 apple_100 於 2012-7-28 19:46 編輯

回復 38# to_chan


    咦,舊網址仲用到哩個要搵哩到既師兄幫手先有,同埋唔知點解淘寶都係,黑色平D
但都唔錯,多一隻牌子揀,至少唔會擰到手痛
作者: FeverMike    時間: 2012-7-28 19:44

回復  FeverMike


    香港唔知係邊搵到XSPC既咀,淘寶就35人仔一粒,匯埋價貴多5毫 ...
apple_100 發表於 28/7/2012 19:34


我屋企啲XSPC4分厚鎖咀幾個月前買HKD35...仲以為BP真係低過呢個價

lixke$8x有2粒bp我都聽過,但好似唔係長做,仲有佢地個網未必update
作者: apple_100    時間: 2012-7-28 19:48

回復 40# FeverMike


    係長做的,除非加價或匯價唔同,佢個網係以USD黎計,日日唔同價,只係一兩蚊上落
但$35 XSPC咀有冇銀色揀?用開銀色,黑色既話一換又要全部換晒
作者: i_djinn    時間: 2012-7-28 19:49

我屋企啲XSPC4分厚鎖咀幾個月前買HKD35...仲以為BP真係低過呢個價

lixke$8x有2粒bp我都聽過,但好似 ...
FeverMike 發表於 2012-7-28 19:44


都唔使保留了..係唔update..@@
作者: to_chan    時間: 2012-7-28 19:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2