作者: apple_100 時間: 2012-7-28 01:38 標題: 舊瓶新酒,小改裝,+BLOCK一隻,又黎DIY一堆
本帖最後由 apple_100 於 2012-7-28 01:40 編輯
昨日的機器,今天的設備,+左隻MOSFET BLOCK同水流計再DIY小改裝
previously on my 未來道具2號機 V.2.6
想再繼續深究請睇返
SEASON 1
SEASON 2
SEASON 3
今次真係唔該晒EK代理人幫我訂隻BLOCK,慳到少少好過冇
上年十月到E+,冇放銀條係水樽,D蒸餾水冇變過色,倒出黎仲係透明,冇雜質
改裝DIY用既野全部都係好耐之前買落,用得唔好浪費
今次玩EK BLOCK

隻BLOCK唔係MIC

上BLOCK後,半裸的機箱

小小的DIY,加左兩粒白光LED

背板+上橙光LED


好似倒轉左黎用,排唔到氣

超小型CIRCUIT BOARD(4X4格)

我的手指再次獻上給BP死人鎖咀

多謝大家收看
作者: DarkPK 時間: 2012-7-28 01:55
個偽FrozenQ水樽呢
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 02:11
回復 2# DarkPK
冇用LU,D膠會甩,之前洗果陣見到入左隻BLOCK
同埋3603管俾水浸住會變色,變完色都算LA,仲會甩色先慘,搞到D水黃晒
作者: FeverMike 時間: 2012-7-28 07:40
回復 1# apple_100
BP啲死人鎖咀真係實Q過人
作者: ccwtitan 時間: 2012-7-28 11:52
我尋晚都擰到手痛
作者: raymond1688 時間: 2012-7-28 12:15
我都試過
作者: tc3335 時間: 2012-7-28 14:33
個人覺得鎖嘴暫時都係koolance好啲
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 16:05
回復 4# FeverMike
實唔緊要,可以用鉗,但佢d紋係整到好尖,搞到界手,有時想快有用布包住就界到甩皮又流血
以後買鎖咀都唔會貪平果幾蚊買bp,得個樣
作者: to_chan 時間: 2012-7-28 16:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaocc0456 時間: 2012-7-28 16:15
最後果張你都話好呢
作者: FeverMike 時間: 2012-7-28 16:31
加一同問
作者: FeverMike 時間: 2012-7-28 16:32
用鉗應該都唔界手
作者: to_chan 時間: 2012-7-28 16:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 17:42
回復 9# to_chan
一粒直咀黎講,係所有牌子中最平,唔計國產土炮(上年仲係,E+唔知)
作者: FeverMike 時間: 2012-7-28 18:00
未呀
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 18:04
岩岩再上淘寶睇過下(唔連運費,同樣銀色),BP(4分厚)都仲係最平,平5毫
作者: FeverMike 時間: 2012-7-28 18:06
師兄你講鎖咀?
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 18:30
回復 17# FeverMike
係
作者: FeverMike 時間: 2012-7-28 18:32
回復 18# apple_100
想請問你用bp同咩其他牌子比較之下bp平d?
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 18:45
回復 19# FeverMike
EK,XSPC,TFC,Koolance
以上4隻牌子
作者: FeverMike 時間: 2012-7-28 19:07
師兄邊間訂? 等我又入返啲
作者: to_chan 時間: 2012-7-28 19:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike 時間: 2012-7-28 19:18
樓主揾果間應該唔係師兄呢間
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 19:18
回復 22# to_chan
就係香港有,點解要上淘寶,仲要平多佢一截
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 19:19
回復 21# FeverMike
LIN
作者: FeverMike 時間: 2012-7-28 19:20
邊度呀?仲唔開估?
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 19:21
回復 26# FeverMike
樓上開估左大半既名,係吹水區有幾位師兄應該已經有講過好幾十次
作者: i_djinn 時間: 2012-7-28 19:21
最慘係貨源不足..
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 19:22
回復 28# i_djinn
的確係,好難有貨,開頭上水果陣係佢到訂野個幾星期先到,唔等得既唔好去
作者: i_djinn 時間: 2012-7-28 19:24
戴膠手套, 又食力....包好上, 又唔痛.
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 19:26
回復 30# i_djinn
菊花牌
作者: FeverMike 時間: 2012-7-28 19:27
回復 27# apple_100
呢個價平得過XSPC??
作者: to_chan 時間: 2012-7-28 19:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: i_djinn 時間: 2012-7-28 19:28
我指佢賣既BP 咀...只有普通既快擰, 呢種特別平.
但貨唔足只有普通銀色, 同埋90, 45, 其他轉, 其他色個啲就無..托佢地訂BP 都係差唔多價.
下次上快擰, 戴膠手套, 舒服好多..
作者: to_chan 時間: 2012-7-28 19:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 19:34
回復 32# FeverMike
香港唔知係邊搵到XSPC既咀,淘寶就35人仔一粒,匯埋價貴多5毫
作者: to_chan 時間: 2012-7-28 19:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan 時間: 2012-7-28 19:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 19:44
本帖最後由 apple_100 於 2012-7-28 19:46 編輯
回復 38# to_chan
咦,舊網址仲用到
但都唔錯,多一隻牌子揀,至少唔會擰到手痛
作者: FeverMike 時間: 2012-7-28 19:44
我屋企啲XSPC4分厚鎖咀幾個月前買HKD35...仲以為BP真係低過呢個價
lixke$8x有2粒bp我都聽過,但好似唔係長做,仲有佢地個網未必update
作者: apple_100 時間: 2012-7-28 19:48
回復 40# FeverMike
係長做的,除非加價或匯價唔同,佢個網係以USD黎計,日日唔同價,只係一兩蚊上落
但$35 XSPC咀有冇銀色揀?用開銀色,黑色既話一換又要全部換晒
作者: i_djinn 時間: 2012-7-28 19:49
都唔使保留了..係唔update..@@
作者: to_chan 時間: 2012-7-28 19:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

