換裝完成,A記轉會,I記頂上!!新版呼吸燈+(偽)FrozenQ水樽再現,附示範片

本帖最後由 apple_100 於 2011-10-2 22:01 編輯

previously on my 未來道具2號機

11061316550cc959b2e8e44f37.jpg
未來道具2號機 V. 1.3
110613165540c9001db5ea042d.jpg
升級未來道具所用到的物品
110613165519f271d8e8d0bcbf.jpg
AMD.jpg
最後,未來道具2號機 V. 2.4壞掉了

想再繼續深究請睇返
SEASON 1
SEASON 2
SEASON 3

本帖最後由 apple_100 於 2011-10-2 22:30 編輯

自從未來道具2號機上機後,上水前,CPU熱到上48-49度,人玩AMD我玩AMD,點解人開核+超頻,我閂核+降頻
開機時去到4色旗出現時,有時會藍畫面,再LOOP一次開機底板LOGO
而關機時,同一出現LOGO畫面,又會藍畫面,又再開多次機......
這是真的傲嬌方式嗎......?
哩件未來道具2號機十分有線圈既特性,抗拒改變...

再來!!未來道具2號機 V. 2.6
再改!!690 II箱頂
IMG_5724 拷貝.jpg
IMG_5725 拷貝.jpg
懶人嘖漆大法,唔洗用報紙圍,又唔洗執
IMG_5731 拷貝.jpg
IMG_5773 拷貝.jpg
IMG_5774 拷貝.jpg
IMG_5767 拷貝.jpg
IMG_5775 拷貝.jpg
IMG_5745 拷貝.jpg
水樽大改造
IMG_5746 拷貝.jpg
IMG_5756 拷貝.jpg
(偽)FrozenQ水樽
IMG_5784 拷貝.jpg
今次主角登場......
IMG_5789 拷貝.jpg
IMG_5791 拷貝.jpg
IMG_5793 拷貝.jpg
IMG_5801 拷貝.jpg
未來道具2號機 V. 2.6 上水完成
IMG_5807 拷貝.jpg
升級版(偽)FrozenQ水樽,轉用玻璃膠MIX熱溶膠
IMG_5809 拷貝.jpg 就係上上下BLOCK搽緊散熱膏果陣,突然發現...散熱膏用晒:funk:要飛奔出去SSP
IMG_5812 拷貝.jpg
IMG_5814 拷貝.jpg
IMG_5817 拷貝.jpg
點解會揀哩塊板,係我買左後來先知,原來佢比之前一塊MOTHERBOARD既PCI-E低一行,請留意水樽,如果高一行水樽就唔可以咁放:funk:
IMG_5824.JPG
IMG_5826 拷貝.jpg
(偽)FrozenQ水樽再現
IMG_5829 拷貝.jpg
IMG_5827 拷貝.jpg
改裝後箱頂
附上新版呼吸燈同(偽)FrozenQ水樽示範片
第2條片係專FOR HKDMC師兄

TOP

本帖最後由 apple_100 於 2011-10-2 21:38 編輯

少量測試,真係好少量!!
3dm 06.JPG
3dm v.JPG
ff.jpg
Phys - test.JPG
A+N混血!!
2011-10-02-14h13-CPU1.png
2011-10-02-14h13-CPU2.png
2011-10-02-14h13-CPU3.png
2011-10-02-14h13-CPU4.png
temp..jpg
ASUS出既DATA同OCCT出既DATA差十萬九千里遠

TOP

放毒有益身心

TOP

好多DIY既工程
精神上支持CHING~

TOP

胡亂放毒

毒己毒人

TOP

回復 6# HKDMC


    師兄有冇睇到第2條片?應該岩你玩

TOP

回復 7# apple_100


個clock    叫咩名

TOP

其實上水唔洗買E塊板!

TOP

回復 9# ken125111


    的確唔洗,只係買左之後先知原來咁岩用

TOP