Board logo

標題: 懷疑數碼通打手 [打印本頁]

作者: octopusman    時間: 2012-11-10 20:43     標題: 懷疑數碼通打手

會員︰rebeccakee,經常洗版。

主題︰peoples 2.75G問題
回覆︰人仔上網LOAD FB都有排架WO~

主題︰「轉貼」數碼通新客 4G獨霸九成
回覆︰轉左去SMT既4G睇片都幾順...


圖片附件: 洗版.jpg (2012-11-10 20:42, 123.51 KB) / 下載次數 55
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1454132&k=9402e2f84c12d75175671aa2047c82b1&t=1782295946&sid=1aF8V5NlBos


作者: cheapman    時間: 2012-11-10 21:32

其實都唔駛懷疑, 呢度成日都有
佢地好似唔介意俾你知佢地係打手咁.... 成日一版一版咁洗
作者: dvd-rw    時間: 2012-11-11 00:42

其實都好架, 昆哂班傻仔去迫爆數碼通, 等CSL少啲人, 質素回升返
作者: Wah On    時間: 2012-11-11 09:17

no way....public forum have different people
作者: lwwk    時間: 2012-11-11 23:43

回復 3# dvd-rw
正解 多d人去迫爆個偽4G, 順便測試o下個bw夠唔夠
作者: goldfish    時間: 2012-11-12 00:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: [][]    時間: 2012-11-12 08:53

回復 1# octopusman


    新會員...
作者: [][]    時間: 2012-11-12 09:01

回復 4# Wah On


    但總有D打手!
作者: Wah On    時間: 2012-11-12 11:35

現在個個台都係海兵VS水兵
goldfish 發表於 2012-11-12 00:01


Yes, CSL is not good as before
作者: cheapman    時間: 2012-11-13 00:26

其實都好架, 昆哂班傻仔去迫爆數碼通, 等CSL少啲人, 質素回升返
dvd-rw 發表於 2012-11-11 00:42


你啱
快D多D人走, 等CSL變返兩年前質素
作者: t1174-3    時間: 2012-11-13 00:28

你啱
快D多D人走, 等CSL變返兩年前質素
cheapman 發表於 2012-11-13 00:26



    +1....~~
不過兩年前的質素其實也SOSO, 4年前重好~
作者: octopusman    時間: 2012-11-16 21:30

會員︰billysiu1980,經常洗版。

主題︰想問123 三個月上網卡
回覆︰SMT有PLAN隨時走都得架WO~

主題︰「轉貼」iPhone 5已支援多個網絡4G服務,數碼通跌3%
回覆︰CSL依家上網慢咁多...仲點揀佢黎上呀

主題︰新世界$72定SMT$80好D?
回覆︰SMT既可以試下既...都有幾百KBPS

主題︰而家香港邊個台最好?
回覆︰123依家去到邊都上唔到台WO~

主題︰SMT$80定3HK$51好D?
回覆︰免隧道費咪無得係隧道打電話LO~


圖片附件: billysiu1980.jpg (2012-11-16 21:30, 132.99 KB) / 下載次數 30
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1456651&k=771db0ed9797ab4677818fa6d90d687c&t=1782295946&sid=1aF8V5NlBos


作者: octopusman    時間: 2012-11-21 22:15

會員︰DanDanChan,經常洗版。

主題︰CSL one2free 速度測試
回覆︰123依家去到邊都上網勁差WO~

主題︰Csl iPhone 5 LTE 開通之後係咪無咁廢?
回覆︰CSL上網超慢囉...點揀佢黎用呀

主題︰人仔2g升3g plan有冇優惠??
回覆︰人仔3G都係123既姐....123唔得人仔都唔得...

主題︰CSL 正垃圾
回覆︰CSL一向都唔掂架啦...周圍都上唔到網...

主題︰PCCW 500MB $81 or SMT $80 Plan?
回覆︰上都唔上PCCW啦...P仔得WIFI講電話都唔得呀

主題︰3 終於都頂唔順同我解約
回覆︰3台D野一向都唔可信架....

主題︰SMT$80定3HK$51好D?
回覆︰SMT既網絡唔錯呀...睇MYTV可以睇到低清架WO~

主題︰中國移動香港(PEOPLES)4G 覆蓋範圍
回覆︰一向係MTR都麻麻地架WO~

主題︰點解 123 的 4G 在街上大部份時間都係 1800 ?
回覆︰123 D野唔可靠LO~月費成日出錯...

主題︰新世界$72定SMT$80好D?
回覆︰SMT真係快好多...睇MYTV低清都還可以


圖片附件: DanDanChan.jpg (2012-11-21 22:15, 133.31 KB) / 下載次數 31
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1458676&k=e7fb7f3a88cbc0f8594b3ffea0798e60&t=1782295946&sid=1aF8V5NlBos


作者: hihihi123hk    時間: 2012-11-22 11:13

偵探樓主
作者: sofinaff    時間: 2012-11-22 11:48

不出奇, 打手一向充斥討論區...
作者: explorer_2    時間: 2012-11-22 14:00

呢度成日都有
作者: explorer_2    時間: 2012-11-22 14:01

其實都好架, 昆哂班傻仔去迫爆數碼通, 等CSL少啲人, 質素回升返
dvd-rw 發表於 11/11/2012 00:42



    係就好啦!!
作者: 檜山修之    時間: 2012-11-22 14:26

主題︰SMT$80定3HK$51好D?
回覆︰免隧道費咪無得係隧道打電話LO~

笑左半日
作者: iphone1616    時間: 2012-11-22 14:49

咁都比你搵到! 勁~
搵哂D 打手出黎版主可唔可以做野?
作者: tamalemon    時間: 2012-11-22 15:06

Yes, CSL is not good as before
Wah On 發表於 2012-11-12 11:35



CSL家下仲用得架咩?
作者: 特務阿七    時間: 2012-11-22 15:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simon935    時間: 2012-11-23 08:37

呢度有冇規矩防打手?打手當道會令個討論區被「洗腦」…失去中立性…

知道唔可能清除晒…不過以後再上黎都唔知邊個真邊個假…
作者: simon935    時間: 2012-11-23 08:42

顯示卡個邊有打手都只不過係n / a 之爭,鮮見有人叫用某隻牌子特別好既post。

利益關係當然唔夠一個電訊公司打手明顯
作者: explorer-2    時間: 2012-11-23 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: octopusman    時間: 2012-11-25 16:30

咁都比你搵到! 勁~
搵哂D 打手出黎版主可唔可以做野?
iphone1616 發表於 2012-11-22 14:49
這區沒有版主。

作者: octopusman    時間: 2012-11-25 16:35

會員︰rebeccakee,經常洗版。

主題︰iPhone5 係咪用唔到 PCCW 既 4G ??
回覆︰PCCW個4G唔太可靠架WO~

主題︰CSL有冇4G LTE儲值卡?
回覆︰CSL上網差左咁多...點揀得落手...

主題︰CSL有冇4G LTE儲值卡?
回覆︰CSL上網差左咁多...點揀得落手...

主題︰新世界$72定SMT$80好D?
回覆︰俾我就揀SMT黎上啦...

主題︰smt$80,人仔3G $68,新世界$72,3HK$51集中講講邊個好D?
回覆︰唔簽約用到幾時都得啦...

主題︰CSL one2free 速度測試
回覆︰CSL依家係好多地方都收唔好...


圖片附件: rebeccakee.jpg (2012-11-25 16:35, 77.57 KB) / 下載次數 30
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460319&k=fdff1749ef5eb9856025f844ee3494d4&t=1782295946&sid=1aF8V5NlBos


作者: octopusman    時間: 2012-12-1 10:58

會員︰Nakata07,經常洗版。

主題︰CSL one2free 速度測試
回覆︰123好多時都斷線呀...

主題︰有冇人喺外國用過"傾King"??
回覆︰PPCW去到邊傾電話都有問題架WO~

主題︰Lumia 920大家點睇
回覆︰又有機送...真係幾好架WO~

主題︰關於3 $51既data plan
回覆︰3台D月費成日錯...點揀落手...

主題︰澳門突決定將2G收回日延至15年六四
回覆︰上3G都要揀間好既台先得...

主題︰新世界係咪著草? 月費計劃個網條Link冇左
回覆︰新世界D網絡邊好用架...

主題︰移動 月30 3G上網
回覆︰中移邊可靠呀...講電話成日斷線...

主題︰最平月費計劃
回覆︰平得制怕上網唔得咋...

主題︰2.75G vs 限速3G?
回覆︰3G上網快D...好過2G啦...


圖片附件: Nakata07.jpg (2012-12-1 10:58, 96.37 KB) / 下載次數 28
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1462638&k=1b374a9ea35046df23f91ed85f04c256&t=1782295946&sid=1aF8V5NlBos






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2