本區打手ID收集貼

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

證據呢?

TOP

TOP

證據呢?
鴨仔 發表於 30/12/2012 12:47


成班都係廢話人黎
淨係識踩其他台

TOP

哂氣啦
我report過佢地無數次
d版主就係愛理不理

TOP

哂氣啦
我report過佢地無數次
d版主就係愛理不理
volar 發表於 2012-12-30 18:50
加上本區沒有版主

TOP

回復 6# octopusman


    有版主有點?
你可以話一句話人打手就可以ban?
咁只會令人有更多藉口話HKEPC 小圈子

TOP

個個forum都有打手, 冇先得人驚,

人哋又冇犯版規, 算把啦.

TOP

暫時覺得Smartone最多打手
佢啲打手最低莊
明踩其他台 再暗地裏話自己用緊smartone無野/好快咁
近排會話one2free差左好多, 3一向都爛 之類

TOP

個個forum都有打手, 冇先得人驚,

人哋又冇犯版規, 算把啦.
hardness 發表於 2012-12-30 11:20 PM



    默許佢地存在
會令討論區個信服力大減
隨即令討論區討論風氣差
然而會少左實際用家上

所以admin好應該出返下力

TOP