Lian Li PC-X900 冷排問題及GT2150 風扇問題
我而家用緊Corsair 650D機箱,所以買了H100I
不能因為一d事仲未開隻水冷黎用
而我岩岩又打算換Lian Li PC-X900
依隻機箱如果要用H100I,就必需將其放係前置風扇位
但咁樣機箱就會食番d熱風
所以各位ching意見是繼續用H100I,還是改為用H80I呢?
H80I可以放係後排
不過用H80I,就要先沽左隻全新H100
唔知會有ching肯交換呢,如全新唔駛補錢都得。
另外,GT2150吹冷排會唔會好嘈?我諗緊用佢定GT1850
先謝謝^^ |
|
|