Lian Li PC-X900 冷排問題及GT2150 風扇問題

我而家用緊Corsair 650D機箱,所以買了H100I
不能因為一d事仲未開隻水冷黎用

而我岩岩又打算換Lian Li PC-X900
依隻機箱如果要用H100I,就必需將其放係前置風扇位
但咁樣機箱就會食番d熱風
所以各位ching意見是繼續用H100I,還是改為用H80I呢?
H80I可以放係後排

不過用H80I,就要先沽左隻全新H100
唔知會有ching肯交換呢,如全新唔駛補錢都得。

另外,GT2150吹冷排會唔會好嘈?我諗緊用佢定GT1850

先謝謝^^

本帖最後由 i_djinn 於 2013-3-22 11:45 編輯
我而家用緊Corsair 650D機箱,所以買了H100I
不能因為一d事仲未開隻水冷黎用

而我岩岩又打算換Lian Li PC- ...
小木瓜 發表於 2013-3-22 10:07



1. x900 係好機箱
2. 用h100i 唔一定食番d熱風, 因為機後兩風扇吸風, 機前出風就得. 但變成負壓多塵.
3. 官方沒有出 gt2150, 淘寶所賣的 gt2150 是代工產品, 不過質量真係唔錯, 樓上那間淘寶都有信譽, 我都係那邊買過野....
4. 咪用過 GT2150, 我都是全機箱GT1850, 非常寧靜. GT 2150 我想都是嘈多點點而已
5. 可以既話, 後兩風扇吸風GT 2150, 前三風扇GT 1850 出風便可

TOP

回復 2# i_djinn


你意思係機箱後面吸,前面三把風扇出風?
但機箱後面雖然有兩把風扇,但兩把係獨立,其中一個把只係與HD有關

所以我諗住都係用H80I 或920

TOP

回復  i_djinn


你意思係機箱後面吸,前面三把風扇出風?
但機箱後面雖然有兩把風扇,但兩把係獨立,其中 ...
小木瓜 發表於 2013-3-22 12:28



    x900 上下層係通既, 上層係經過hdd 入, 你可以下層 放hdd 都得,
機箱都是入生風

TOP

回復  i_djinn


你意思係機箱後面吸,前面三把風扇出風?
但機箱後面雖然有兩把風扇,但兩把係獨立,其中 ...
小木瓜 發表於 2013-3-22 12:28



    風冷, 920 我都玩過, 亦可以試下咁玩

TOP

回復 4# i_djinn


HD我諗住放晒上面,咁樣企理d,執線容易d
我其實好鐘意H100I
不過如果放前面的話,以後我都用唔到 MSI 既msi lightning系列,實頂
就算用晒slim版風扇都會頂

所以先諗住放H100I,入手H80I

TOP

回復  i_djinn


你意思係機箱後面吸,前面三把風扇出風?
但機箱後面雖然有兩把風扇,但兩把係獨立,其中 ...
小木瓜 發表於 2013-3-22 12:28


http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1808127
    風冷, 920 我都玩過, 亦可以試下咁玩

TOP

回復 5# i_djinn


THX,SEE SEE

TOP

回復  i_djinn


HD我諗住放晒上面,咁樣企理d,執線容易d
我其實好鐘意H100I
不過如果放前面的話,以後我 ...
小木瓜 發表於 2013-3-22 13:16



    無錯, 排放在前面, 會影響display card 的長度, 所以我前面360 都係用薄排, 放到290 mm 既 卡,
如果太多考慮還是920吧

TOP

回復 7# i_djinn

勁呀,CHING
不過我唔玩水冷了,年紀大了,對電腦無咁追求,但求簡簡單單靚靚仔仔我已經好開心

TOP