|
   
|
5#
發表於 2013-9-20 20:30
| 只看該作者
本帖最後由 ronald 於 2013-9-20 20:31 編輯
今季10月番完全係由衣無雙
由飯有福了
闇之羽 發表於 2013-9-20 15:44 
我對Miss Monochrome既好感唔係好大,
雖然我都係鍾意單色或沉色.
另, 唔知點解事情會向呢個方向發展, 雖然:
1. 我用Facebook都係一句起兩句止, 唔似人地日又post夜又post
2. 部iPad只係ronald妹才用.
幸好我仲未有iPhone
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1531557 |
|