堀江由衣生日快樂

三............................................................十七歲生日快樂

其實今年應該咁講而唔係三七一七.

所以:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1929124

唔覺唔覺ほっちゃん都十七歲
講開先醒起連幾年前嘅武道館舞踏會BD都仲未開封

TOP

今季10月番完全係由衣無雙
由飯有福了

TOP

由衣~~~YA~~~

TOP

本帖最後由 ronald 於 2013-9-20 20:31 編輯
今季10月番完全係由衣無雙
由飯有福了
闇之羽 發表於 2013-9-20 15:44


我對Miss Monochrome既好感唔係好大,
雖然我都係鍾意單色或沉色.

另, 唔知點解事情會向呢個方向發展, 雖然:

1. 我用Facebook都係一句起兩句止, 唔似人地日又post夜又post
2. 部iPad只係ronald妹才用.

幸好我仲未有iPhone

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1531557

TOP

由衣~~~

TOP

唔覺唔覺ほっちゃん都十七歲
講開先醒起連幾年前嘅武道館舞踏會BD都仲未開封 ...
Xingson 發表於 2013-9-20 15:37



    me too
D DVD/BD都供奉哂

TOP



好快又一個十七歲啦
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP