C_Law 當前在線
進階會員
TOP
HK2046 當前離線
skyfall 當前離線
初級會員
小型電水煲 請問你用邊一間集運 我用親都同我加碼變咗1kg以上 你呢間真係好好人 ... HK2046 發表於 2019/1/14 21:05
高登阿伯 當前在線
之前出過 Post 話想搵個細火數的電水煲,香港搵不到心水的,拖了好耐,最終都係淘返來。 新煲規格:0.6L( ... C_Law 發表於 2019-1-14 20:45
kkchau 當前離線
特級會員
des 當前離線
中級會員
eddytt 當前離線
我用返間舖提供的官方集運,由集運倉到香港段就係中通。 不過個煲就慢,01-04(Fri) 下午落單,可能撞正 ... C_Law 發表於 2019-1-14 22:41
我都有買這牌子0.6L水煲,主要旅行用, 它話100v-240v都可用 eddytt 發表於 2019/1/15 10:52