[開箱] 低火數電水煲(2# 換線問題)

本帖最後由 C_Law 於 2019-1-15 19:26 編輯

之前出過 Post 話想搵個細火數的電水煲,香港搵不到心水的,拖了好耐,最終都係淘返來。
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2449880

新煲規格:0.6L(min 0.3L),800W。

我無磅去量重,但集運時的物流資訊話係 0.973kg。
包裝盒尺寸大約 18x19x26cm。


入面有個大泡泡袋裝住


內有水煲、底座、說明書、收納袋、一包清潔劑。








反正淘開,就淘埋其它電子東西,順手淘了枝電子溫度計。


講返個煲,條電線得大約 67cm(不計插頭),既然係淘返來,當然係大陸插頭,諗住換返個香港播頭,但又想襯返顏色,不過屋企附近的水電舖只有白色的插蘇頭,唯有等得閒時出鴨街搵黑色的插蘇頭,膽粗粗駁個轉插去試煲。


試煲前先將個吉煲放上底座,用它錶的電阻檔度下水線同個煲的不鏽鋼內膽,兩者係通電的,起碼知道個水煲有真水線,將開關掣轉去開的位置,分別度 L-E 和 N-E 都係不通電,而 L-N 就有大約 65Ω(*),如果以 Power=V^2/R=220*220/65=744.6W,比標示的 800W 小近 7%,不過,其實個老爺它錶係神神地,碰埋兩枝針度到都有幾 Ω 跳跳下,直接度 L-N 就 70Ω 左右跳跳下,所以估係 65Ω。

裝滿水到 Max 的 Marker 位(0.6L),枝溫度計度到室溫係 21.3℃,水喉水的水溫 19.5℃,然後放上個座開始煲水。


由按掣煲水開始計時,煲滾到自己熄掣為止,需時 4 分 35 秒。期間每 10 秒度一次溫度。


撇除頭尾,中段大致上係直線上升,△Temp/△t 大約等如:0.3078℃/s。

我無量杯去量水,就當煲內的 0.6L marker 位係準,0.6L 水即係有 0.6kg,如果無記錯中學時學過的 Physics,Specific heat capacity of water=4200J/kg/℃
Power = Mass * Specific heat capacity * △Temp/△t= 0.6*4200*0.3078=775.7W,比標示的 800W 小大約 3%,算係咁上下啦。

我枝溫度計不太適合用來度固體溫度,所以度不到煲身膠外殼的實際溫度,不過水滾時摸住個煲的膠外殼,手感係暖至微熱,屬於可以長時間摸住煲身而不會覺得熱到要縮手的溫度,大約好似長時間開住的高清電視機頂盒外殼溫度。

由水煲自動熄掣起計,由得成煲水留在水煲裡自然冷卻 100 分鐘,期間每 2 分鐘量一次溫度:


以煲水效能來講,我係滿意收貨。但有兩個缺點:
1. 條線太短,如果長多 10~20cm 會更好;
2. 煲蓋關上有時有扣固定個煲蓋,但煲蓋開盡時係無扣,如果拿著手柄時煲嘴向前傾的入水,個蓋有機會跌下來,就會淋濕成個煲,所以入水時最好垂直拿起個煲,又或者搵手指頂住個煲蓋以免它忽然跌下來。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

本帖最後由 C_Law 於 2019-1-15 19:24 編輯

個煲本身係用大陸頭,想換返個香港插頭,但本來條線已經短,剪走個大陸頭又會再短小小。心諗不如換成條線,反正用電腦 N 年,儲埋儲埋不知幾多條電腦 Power 線,重係黑線黑色頭,襯返顏色。

反轉個底座望下,係四粒星頭的螺絲,N 年前拆部手舊手機買過一枝星頭的螺絲批,搵返出來睇下,又好彩係合尺寸(T-9),順利拆得開個底座望下:






條線係用線耳駁去個底座的插座,我未駁過線耳,如果無專用工具,只係用普通鉗,自己買線耳返來鉗,會不會有難度或者夾不穩?

另外,其實個座內都有空間,如果在綠色箭嘴位剪開條線,應該夠位放簪玉,但如何固定個簪玉好呢?其實入來條線向左屈了一截,近入線位的兩粒螺絲亦有夾實條線的作用,照計只要不是蓄意暴力去扯的話應該不會扯甩條線,如果只係用電線膠紙包一包,可否由得簪玉不加任何固定就放入裡面算數?

影開相,順便影埋個煲底,原本都想打開埋個煲殼睇下,但係三粒星頭螺絲係大粒小小,我得獨孤一枝 T-9 星批,開不到。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

小型電水煲
請問你用邊一間集運
我用親都同我加碼變咗1kg以上
你呢間真係好好人

TOP

本帖最後由 skyfall 於 2019-1-14 21:47 編輯

謝謝分享,有野睇又可温故知新,物理科差不多忘記得一乾二淨了。


via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 C_Law 於 2019-1-14 22:46 編輯
小型電水煲
請問你用邊一間集運
我用親都同我加碼變咗1kg以上
你呢間真係好好人 ...
HK2046 發表於 2019/1/14 21:05


我用返間舖提供的官方集運,由集運倉到香港段就係中通。


不過個煲就慢,01-04(Fri) 下午落單,可能撞正周末,個煲係 Sat 朝早已係間舖包好等出發,但去到 Mon 的 14:41 先至到集運倉。另一張買電子零件的單,都係 Fri 下午落單,大陸段用另一速遞,Sat 14:18 已到集運倉。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

之前出過 Post 話想搵個細火數的電水煲,香港搵不到心水的,拖了好耐,最終都係淘返來。


新煲規格:0.6L( ...
C_Law 發表於 2019-1-14 20:45

支持開箱。

TOP

0.6升水
我倒一杯就飲晒
飲完又要煲過
咁做或重浪費能源

TOP

如果用來沖茶就水滾茶靚~~~

TOP

我用返間舖提供的官方集運,由集運倉到香港段就係中通。


不過個煲就慢,01-04(Fri) 下午落單,可能撞正 ...
C_Law 發表於 2019-1-14 22:41


我都有買這牌子0.6L水煲,主要旅行用, 它話100v-240v都可用

TOP

我都有買這牌子0.6L水煲,主要旅行用, 它話100v-240v都可用
eddytt 發表於 2019/1/15 10:52


我就是在舊 Post 見到你的介紹而搵這牌子。

TOP